تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

خوردن آب مرد می تواند باعث مرگ شود؟

اگر خواهان اضافه کردن یا حذف اطلاعات خود در مطالب هستید، به آیدی @Tarikhemaadmin در تلگرام پیام بدید

مرگ دو گونه است: یکی مرگ فیزیکی که در آن جسم انسان حیات خود را از دست می دهد و قطعا خوردن آب مرد به مرور زمان (نه با یک بار و دو بار) می تواند عوارضی ایجاد کند که باعث مرگ جسم گردد.
دوم. مرگ روحی و معنویست که در آن جان انسان حیات خود را از دست می دهد. یعنی به نقطه ای می رسد که هیچ گونه ای علامت حیات معنوی در آن وجود ندارد. مثلا هیچ گونه روحیه ترحم، حیا، عفت، راستی، کمک به دیگران و … در او وجود ندارد. به جایی می رسد که مانند سربازهای اسرائیلی شکم مادران باردار فلسطینی را زنده زنده می درند و نوزاد آنها را از رحم در آورده و در مقابل چشمان مادرشان سر می برند و از این کار نیز لذت می برند. به جایی می رسند که حاضرند سی دی های مستهجن را با هزینه اندک از خارج وارد کشور اسلامی کنند و هزاران جوان این مملکت را آلوده سازند و آینده آنها را تخریب نمایند و از این کار سودهای کلانی نیز به جیب زنند و آن را افتخار می دانند. به جایی می رسد ….
و قطعا خوردن منی مرد که مانند سایر نجاسات مثل خون، ادرار، مدفوع و … حرام است باعث مرگ روح انسان می گردد. البته در پایان ذکر این نکته را ضروری می دانیم که هر کاری در فرهنگ غرب رایج شد دلیل بر صحیح بودن آن نیست. غربی ها امروز تا آنجا پیش رفته اند که از شدت شهوت و مستی آب مرد را با ولع می خورند و به کثافات آن توجه ندارند. سوال ما از شما این است اگر روزی در تصاویر وارد شده از غرب مشاهده نمودید که مدفوع خود را می خورند آیا این دلیل بر این می شود که کار آنها صحیح است و ما نیز می توانیم چنین عملی انجام دهیم؟ یا اینکه نه حتی فکر آن را نیز از خیال خود نمی توانیم بگذرانیم که روزی به چنین بلاهایی مبتلا شویم.جای تاسف است که ما فکرمان را به این امور…مشغول نموده ایم.
آرزوی ما آن است که خداوند به همه ما توفیق دهد به فکر به دست آوردن رزق حلال و بخصوص ارزاق معنوی و آسمانی باشیم.
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.