تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

شوهرم هر شب مایل به نزدیکی با من است اما من برایم سخت است که هر شب برای نماز صبح غسل کنم لطفا چاره این کار را به من بگویید؟

محتوای صفحه
  1. همانطور که می دانید تمکین زن یکی از وظایف شرعی زن نسبت به همسر خود است و تا وقتی که ضرری برای شما نداشته باشد و به عسر وحرج نیافتید اجابت خواسته ایشان واجب است . با اینحال برای اینکه این کار برای شما حالت اجبار نداشته باشد اولا سعی کنید موضوع را از منظر تعبدی وشرعی و عمل به وظایف دینی ببینید دراین صورت چون رضایت خداوند نیز ضمیمه کشش روانی می شود، انگیزه شما در پذیرش این خواسته بیشتر می شود در ثانی با خود تصور کنید که اگر من خواسته او را اجابت نکنم ممکن است اوچون فرد گرسنه ای که چشمش به دنبال دست دیگران است به سمت گناه متمایل شود و در این صورت زندگی مشترک شما به خطر بیافتد ثالثا برای کاهش میزان شهوت در ایشان می توانید در رژیم غذایی ایشان تجدید نظر کنید چرا که غذاهایی مانند گوشت با ادویه جات می تواند باعث افزایش میزان شهوت شود وبا کنترل این غذاها شهوت نیز تا حدودی تعدیل می شود رابعا اگر مایل به اینکار نبودید توجه داشته باشید که غسل را به دوشکل می توان انجام داد ۱. ترتیبی و ۲.ارتماسی بنابراین شما می توانید از ایشان بخواهید در صورت امکان یک وان برای حمام تهیه کند در این صورت با یک فرو رفتن در آب غسل انجام می شود و وقت و حوصله چندانی هم نیاز ندارد.
همانطور که می دانید تمکین زن یکی از وظایف شرعی زن نسبت به همسر خود است و تا وقتی که ضرری برای شما نداشته باشد و به عسر وحرج نیافتید اجابت خواسته ایشان واجب است . با اینحال برای اینکه این کار برای شما حالت اجبار نداشته باشد اولا سعی کنید موضوع را از منظر تعبدی وشرعی و عمل به وظایف دینی ببینید دراین صورت چون رضایت خداوند نیز ضمیمه کشش روانی می شود، انگیزه شما در پذیرش این خواسته بیشتر می شود در ثانی با خود تصور کنید که اگر من خواسته او را اجابت نکنم ممکن است اوچون فرد گرسنه ای که چشمش به دنبال دست دیگران است به سمت گناه متمایل شود و در این صورت زندگی مشترک شما به خطر بیافتد ثالثا برای کاهش میزان شهوت در ایشان می توانید در رژیم غذایی ایشان تجدید نظر کنید چرا که غذاهایی مانند گوشت با ادویه جات می تواند باعث افزایش میزان شهوت شود وبا کنترل این غذاها شهوت نیز تا حدودی تعدیل می شود رابعا اگر مایل به اینکار نبودید توجه داشته باشید که غسل را به دوشکل می توان انجام داد ۱. ترتیبی و ۲.ارتماسی بنابراین شما می توانید از ایشان بخواهید در صورت امکان یک وان برای حمام تهیه کند در این صورت با یک فرو رفتن در آب غسل انجام می شود و وقت و حوصله چندانی هم نیاز ندارد.
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.