تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

بهترین توصیه‌ها‌ برای باشگاه‌ بدنسازی در دوران رکود و بحران کرونا

اگر خواهان اضافه کردن یا حذف اطلاعات خود در مطالب هستید، به آیدی @Tarikhemaadmin در تلگرام پیام بدید

تغییر چیدمان دستگاه‌ها به طور منحصر به فرد
ترکیب برخی ورزشها
افزودن ورزش جدید با کمترین هزینه
تقویت و آموزش پرسنل
پیش‌بینی‌های مربوط به پایان دوران رکود و بحران رو بازبینی کنید
خوشبینی و مثبت‌اندیشی همیشه خوبه، اما خودتون رو گول نزنید. در مواجه با آمار و ارقام کاملا واقعگرایانه عمل کنید. هدف ما این نیست که شما رو ناامید کنیم تا دست از تلاش کردن بکشید؛ کاملا برعکس. توی این شرایط باید تمام خلاقیت و توان ذهنی تیمتون رو به کار بگیرید تا راهی برای جذب ورزشکار بیشتر و برندینگ و یا افزودن خدمتی جدید پیدا کنید. این راه میتونه ورود به بازارهای جدید باشه، یا پیدا کردن مشتریای جدید، و یا ارائه راه‌حل‌های جدید به مشتریای فعلی.
سنجیده‌تر برای بازاریابی‌ هزینه کنید
سعی کنید به جای اینکه برای تبلیغات هزینه کنید، بیشتر از خلاقیتتون کمک بگیرید و از روش‌هایی مثل بازاریابی دهان‌به‌دهان، بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی و شبکه‌سازی برای فروش محصول یا خدمتتون استفاده کنید. سعی کنید با کمک گرفتن از خلاقیتتون از تاکتیک‌های بازاریابی‌ای استفاده کنید که هزینه کمتری براتون دارن.
مجموعه ورزشی خودتون رو در سایت‌های معتبر ثبت کنید
بیشتر در اینترنت جستجو کنید، دقت کنید چه سایت‌هایی در رشته ورشی و شهر شما رتبه‌های برتر گوگل رو دارند، توی اونها ثبت‌نام کنید و باشگاهتون رو ثبت کنید. بعضی از این سایت‌ها مثل اسپرت رزرو به اضای معرفی ورزشکار به شما، مبلغی میگیرن. شما میتونید باشگاهتون رو راحت و رایگان اینجا ثبت کنید.
توسعه مهارت فردی یک مدیر باشگاه ورزشی
برای موفقیت باشگاه ورزشی و هر کسب و کاری مطالعه و استفاده از تجربه‌های دیگران خیلی می‌تونه بهتون کمک کنه. شما میتونید مقالات موفقیت باشگاه ورزشی رو در اسپرت رزرو مطالعه کنید.
هزینه‌های مربوط به کارکنان رو کنترل کنید
نیروی انسانی جز ارزشمند‌ترین سرمایه‌های هر کسب‌وکاری به حساب میاد، سعی کنید پرسنل و مربیان خوب باشگاهتون رو راضی نگه دارید، اما شما باید تمام هزینه‌های مربوط به کارکنان خودتون رو بررسی کنید و هزینه‌های غیرضروری رو حذف کنید. اگه قصد داشتید که یه مکان جدید کرایه کنید، بهتره که فعلا دست نگه دارید.
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.