تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

معرفی لوگو مناسب باشگاه بدنسازی

اگر خواهان اضافه کردن یا حذف اطلاعات خود در مطالب هستید، به آیدی @Tarikhemaadmin در تلگرام پیام بدید

۱- استفاده از تصاویر : در این روش از تصاویر، آیکن و یا سمبل‌هایی که نشان دهنده کسب و کار شما است در طراحی لوگو استفاده می‌شود. مثلا برای باشگاه های بدنسازی از تصاویر، بدنساز ، بازو ، دمبل ، وزنه و.. در طراحی ها استفاده می کنند.
۲- استفاده از حروف و نوشتار : در این روش از یک یا چند و یا همه‌ی حروف نام برند شما، در طراحی استفاده می‌شود.
۳- ترکیب تصاویر و نوشتار : در طراحی این روش از ترکیب دو روش بالا استفاده می‌شود. که این روش برای باشگاه های بدنسازی بهترین روش می باشد، چون هم می توان نام باشگاه را در آن جا داد و هم اینکه ماهیت رشته ورزشی مشخص می‌شود.
یک لوگو بایدنشان دهنده‌ی، نگرش، تاریخ و نوع رشته ورزشی باشد. بنابراین نمادها و سمبل هایی که به کار می برید باید متناسب با رشته ورزشی شما باشد.
در طراحی لوگو، از فونت هایی استفاده کنید که حس سرزندگی را ایجاد کرده و به مخاطب انتقال دهد.
رنگ ها نیز باید حامل احساساتی از قبیل انرژی، حرکت و جنبش باشند. برای مثال رنگ زرد نماد اعتماد به نفس، انرژی و جنبش است. رنگ قرمز نماد مردانگی، قدرت، شور و هیجان است. رنگ سیاه نیز حس تعالی و کنترل را انتقال میدهد.
به دلیل اینکه لوگوهای ورزشی در سایزها و کاربردهای مختلف از جمله بر روی مهر، سربرگ، بیلبرد و … چاپ می‌شوند، نباید خیلی پیچیده و مبهم باشد، بلکه باید در هر سایز و اندازه‌ای که هستند زیبایی و خوانایی خود را حفظ کنند.
از رنگ های بسیار روشنی که به سختی با چشم دیده می شوند استفاده نکنید.
از رنگ های نئونی و تابناک استفاده نکنید، زیرا این رنگ ها در اندازه های کوچک دیده نمی شوند.
هر طرحی که به نظرتان می‌رسد بر روی کاغذ بکشید و همه را نگه دارید و هیچکدام را پاک نکنید، در انتها می‌توانید از آنها ایده های مناسب بگیرید.
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.