آبرسانی اساسی ترین عامل  شادابی پوست و  زیباتر شدن انسان است. تا زمانی که پوست شما خشک است ، هیچ کرم و لوسیون  و وسایل زیبایی و آرایشی روی صورت‌تان تاثیر گذار نخواهد بود. پس اگر دوست دارید کم آبی  پوست‌تان را برگردانید به  توصیه های  امروز زیبایی با دقت بیشتری بیاندیشید. در برگزیدن بهترین آبرسان‌های پوست در فصل سرما،  توصیه های پزشک متخصص پوست و داروساز را می خوانیم مطمئنا بسیار موثر خواهد بود 

هم ویتامینه کنید هم آبرسانی

برای اینکه پوست شما در زمان کاهش رطوبت مقاومت خوبی از خود در برابر ایجاد ترک و در نهایت چین و چروک‌ها نشان دهد، نیاز است از منبعی غنی تغذیه شده باشد. مواد معدنی اصلی و مفید پوست از جمله کلسیم، منیزیم، ویتامین C، E و ۵B مهم‌ترین منابع ترمیم و رطوبت‌رسانی پوست هستند که همه در محصولی به شکل سرم آبرسان با جذب سریع جمع شده است.

به گفته متخصص پوست بازار زیبایی این کرم با ترکیبات غنی شده از مواد معدنی و ویتامین‌های مختلف تا ۲۴ ساعت پوست را رطوبت‌رسانی کرده، مانع کاهش رطوبت پوست شده و لطافت پوست را چندبرابر می‌کند. لابراتوار تخصصی تولید محصولات لورال این سرم را در دو نوع مخصوص پوست‌های حساس و خشک و سرم ویژه پوست‌های نرمال ارائه کرده است. به علاوه خاصیت مرطوب‌کنندگی این کرم به خاطر املاح و مواد معدنی سرشار یک انرژی‌بخش کامل و واقعی محسوب می‌شود و خستگی و افتادگی پوست را با هر بار مصرف به‌طور کامل از بین می‌برد.

روش مصرف:

سرم آبرسان را روزها نیم‌ساعت قبل از استفاده از لوازم آرایشی و شب‌ها بعد از پاک کردن پوست استفاده کنید.

 

پوست مرطوب می خواهید؟

التهاب‌های پوستی و بی‌رنگ یا قرمز شدن پوست مهم‌ترین نشانه‌های خشکی و به اصطلاح نبود آب زیر پوست است. کمبود ویتامین و مصرف کم میوه یا سبزیجات یا کمتر نوشیدن آب و آبمیوه‌های تازه به‌سادگی شرایط پیر شدن چهره و نرفتن آب زیر پوست و کدر شدن ظاهرمان را فراهم می‌کند. کرم سلولار واتر استادرم هم از محصولات تایید شده و محبوب دیگری است که در ماه‌های سرد سال هواداران زیادی پیدا می‌کند. این کرم تمام خاصیت‌های التیام‌بخش و انرژی‌دهنده پوست را یک‌جا در خود گنجانده است.

به علاوه اینکه متخصص پوست بازار زیبایی با اشاره به ترکیب موثر این محصول معتقد است این محصول با حفاظت از DNA سلول‌های سطح پوست،S. O. D (آنتی‌اکسیدان) ضدرادیکال‌های آزاد و پیشگیری از پیری پوست، آبرسان قابل دفاعی است. به علاوه با وجود این ترکیبات شفافیت پوست حتمی و مقاومت آن در برابر محیط بیرون و آلودگی‌ها دوچندان می‌شود.

روش مصرف:

این محصول را روی پوست تمیز دوبار در روز استفاده کنید. از این کرم به عنوان فیکساتور آرایش هم می‌توانید استفاده کنید.

 

با معجزه گیاهان مرطوب شوید

یکی از مهم‌ترین دلایلی که خط و خطوط سطح پوست ما را بیشتر و رد آن را عمیق‌تر می‌کند، کمبود رطوبت و آب پوست است. زمانی که پوست در اثر عوامل مختلف بیرونی رطوبت و اسیدهای چرب ضروری خود را از دست می‌دهد، شفافیت آن از بین رفته و چین و چروک به مرور بیشتر شده و جوانی و شادابی به رویا تبدیل می‌شود. در بین محصولات فراوان لیراک آبرسانی با عنوان کرم هیدراکرونو دیده می‌شود که با توزیع آب از سطح به عمق پوست و با داشتن عصاره گیاهی سلول‌های مرده را بازسازی و تغذیه می‌کند.

این کرم با عملکرد طبیعی شبیه سیستم آبرسان (پمپ هیدرولیکی) قسمت‌های خشک و پوست پوست شده صورت شما را مرطوب کرده و در مدت کوتاهی صورت شما را شفاف و جوان خواهد کرد. به گفته متخصص بازار زیبایی کرم آبرسان لیراک به خاطر داشتن ترکیباتی از دل طبیعت بدون کمترین آسیبی، انتظارات شما را از یک محصول موثر و گیاهی برآورده می‌کند.

روش مصرف:

این کرم را شب‌ها پیش از خواب و روزها بعد از بیدار شدن به مقدار مناسب روی پوست تمیز ماساژ دهید.

 

یک آبرسان همه‌کاره

برای اینکه بتوانید همه شرایط مساعد را برای تغذیه و در نهایت رطوبت پوست‌تان فراهم کنید باید سراغ محصولاتی بروید که علاوه بر موثر بودن همه ویژگی‌های لازم را یک‌جا در خود جای داده باشد. به گفته مصرف‌کنندگان، محصول استی‌لادر مانند یک کمپلکس آبرسان و ترمیم کننده عمل می‌کند و با استفاده مداوم از آن شاهد کاهش چشمگیر علائم پیری و چین و چروک‌های پوست خود و شفافیت و استحکام آن خواهید بود.

با بررسی‌های انجام شده متخصصان بازار زیبایی این محصول دارای خاصیت آبرسانی فوری است که تا ۹۰درصد عوامل آسیب‌رسان محیطی (رادیکال‌های آزاد) را از بین می‌برد و ترکیبات موثر موجود در این محصول به صورت چشمگیری رطوبت طبیعی پوست را حفظ و در نهایت عمق چروک‌ها را کاهش می‌دهد. این کمپلکس قابل استفاده برای تمام سنین و انواع پوست‌هاست و در بین دیگر محصولات آبرسان تاثیر چشمگیر و سریع‌تری دارد. فراموش نکنید این محصول به نسبت قیمت بالا تاثیرگذاری بسیار بالایی هم برای‌تان به ارمغان می‌آورد.

روش مصرف:

هر شب بعد از پاک‌سازی پوست پنج قطره از سرم را روی صورت خود ماساژ دهید تا جذب شود.

 

با آمپول آب تزریق کنید

پوست‌های چرب برخلاف تصوری که از شفافیت و رطوبت ایجاد می‌کنند، پوست‌هایی هستند که آب کمتری در سلول‌های خود دارند و به دلیل چربی جمع شده در نقاط مختلف صورت آب و اکسیژن کمتری به خود جذب می‌کنند. پس اگر برای مرطوب نگه داشتن پوست چرب خود دچار مشکل شده‌اید به آمپول‌های دکلره هم فکر کنید. آمپول موثر و آبرسان دکلره، حاوی عصاره گیاهانی است که با آبرسانی به پوست دوامی حدود ۲۴ ساعت دارند.

این جعبه که شامل هفت آمپول ۵/۲ میلی‌لیتری است مناسب انواع پوست‌ها طراحی شده اما درمان درد پوست‌های چرب و رنگ‌پریده است. متخصص بازار زیبایی درباره استفاده از این آمپول‌ها که باعث متعادل ساختن رطوبت پوست و در نتیجه سلامت و شفافیت آن می‌شود، معتقد است عصاره به دست آمده از گیاهان صحرایی و دوام طولانی‌مدت آن روی پوست از خشکی پوست جلوگیری کرده و در مدت تقریبا کوتاهی شرایط لازم را برای حفظ جوانی و شادابی آن ایجاد می‌کند.

روش مصرف:

بعد از شست‌وشوی صورت روز و شب، نیمی از محتوای شیشه را به پوست خود بمالید.