نکات موثر درمان ضعیفی چشم

این تمرین ها را به طور منظم برای چند ماه امتحان کنید تا شاهد نتایج مثبت باشید و به طور طبیعی دیدتان را بهبود ببخشید.

تقویت بینایی با بهترین ورزش های چشم

  • کف دست:

این یک ورزش عالی برای تحریک لنز و ماهیچه های مویی است.با مالش سریع کف دست تان گرما تولید کنید و سپس بخش گرم کف دست هایتان را روی چشمانتان قرار دهید. مواظب باشید فشاری روی چشم ها را اعمال نکنید. زمانی که ورزش کف دست را امتحان می کنید، این کار را در غیاب نور انجام دهید. ماهیچه های چشم ها به خاطر گرما آرام می شوند.

  • کف دست و خورشید:

خورشید و کف دست نیز برای چشم ها مفید هستند چون این روش ها به فعال کردن مجدد و انعطاف پذیری لنز چشم و ماهیچه های مویی کمک می کنند.

خورشید از توانایی های بهبود دهنده استفاده می کند و کف دست آرامش و احساس خوب را ترویج خواهد داد. با توجه به فرهنگ چین، خورشید شامل انرژی های حیاتی زندگی است که برای سلامت چشم ها و نیز بدن حیاتی هستند.

برای ورزش آفتاب، به خورشید اجازه دهید که به طور مستقیم بر روی پلک های بسته شما در هنگام تنفس عمیق، بتابد. این کار را هر روز به مدت چند دقیقه انجام دهید و پس از آن ورزش کف دست را دنبال کنید.

برای ورزش کف دست، کف دست هایتان را به هم بمالید تا گرما تولید کنید و سپس به آرامی کف دست تان را روی چشم های بسته خود بمالید بدون این که فشاری روی چشم ها اعمال شود.

حتما چشمان خود را به طور کامل بپوشانید تا هیچ ردی از نور وجود نداشته باشد. این کار را چندین بار در روز به هنگام تجسم یک صحنه دلپذیر انجام دهید.

  • طب فشاری / طب سوزنی:

طبق پزشکی سنتی چینی (TCM)، عملکرد بد یا بیماری در چشم ها اغلب ارتباط نزدیکی با کبد و کلیه ها دارد. نقاط فشاری و طب سوزنی مختلفی در اطراف مدارهای چشم ها وجود دارند که استخوان هایی هستند که مردمک چشم را احاطه کرده اند.

تقویت بینایی با طب فشاری

هر یک از نقاط فشاری دور مدار چشمان خود را به مدت 5 تا 10 ثانیه ماساژ دهید. از نقطه #1 که در تصویر بالا نشان داده شده است شروع کنید و به سمت بالا بروید و هر نقطه متمایز را ماساژ دهید.

شما می توانید این کار را چندین بار تکرار کنید:اگر باردار هستید، قبل از امتحان این روش درمان با فرد متخصص طب سوزنی مشورت کنید. هم چنین مناطقی که دارای زخم ، سوختگی یا عفونت هستند را ماساژ ندهید.

راه رفتن پابرهنه بر روی علف در شبنم صبحگاهی برای حدود 30 دقیقه یک روش طب سوزنی برای کمک به بهبود بینایی است، چون فیبرهای عصبی متصل به پاهای شما را فعال می کند. برای چشم ها روی انگشت های دوم و سوم فشار زیادی وجود آورید. به علاوه، رنگ سبز چمن برای چشم ها آرامش بخش است.

  • فشار چشم:

  • راحت بنشینید، چشمان خود را ببندید و نفس عمیقی بکشید. روی هر پلک یک انگشت بگذارید و حدود 10 ثانیه به آرامی فشار دهید.
  • فشار را حدود 2 ثانیه آزاد کنید و دوباره فشار دهید.
  • ست ها و تکرارها – 1 ست 10بار تکرار
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در چشم

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.