تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

چه زمانی سهام جایزه به پرتفوی اضافه می‌شود و نماد بازگشایی می‌شود؟

اگر خواهان اضافه کردن یا حذف اطلاعات خود در مطالب هستید، به آیدی @Tarikhemaadmin در تلگرام پیام بدید.
لطفا جهت پرسیدن آدرس و سوالات نامربوط پیام ندید. ما فقط آدرس‌ و شماره تماس‌ها را قرار میدیم که در پایین قرار گرفته.

در صورتی که میزان افزایش سرمایه شرکت کمتر از ۲۰۰ درصد باشد،
حداکثر ۲ روز کاری پس از افشای تصمیمات مجمع، سهم بازگشایی شده و معاملات آن انجام می‌شود. لازم به ذکر است که در هنگام بازگشایی، سهام جایزه در پرتفوی شما قرار نمی‌گیرد و در نتیجه نمی‌توانید آن را بفروشید.
سهام جایزه نیز پس از تکمیل کلیه فرآیندهای مربوط به آن و ثبت افزایش سرمایه نزد سازمان ثبت شرکت‌ها به پرتفوی شما اضافه خواهد شد. البته این فرآیند تقریبا زمان‌بر بوده و ممکن است چند ماه به طول بیانجامد. بدیهی است تا قبل از تکمیل این فرآیند و اضافه شدن سهام‌ جایزه به پرتفوی، تنها می‌توانید همان تعداد سهمی را که قبل از مجمع در اختیار داشتید، بفروشید.
زمان دقیق اضافه شدن سهام‌ جایزه نیز توسط خود شرکت تعیین می‌شود و کارگزاری دخالتی در فرآیند ثبت افزایش سرمایه شرکت‌ها ندارد. از نظر فرآیندی نیز پس از انتشار آگهی ثبت افزایش سرمایه شرکت‌ها در سایت کدال، سهام جایزه به پرتفوی اضافه می‌شود.
۲- میزان افزایش سرمایه بیشتر از ۲۰۰ درصد باشد
در صورتی که میزان افزایش سرمایه شرکت بیشتر از ۲۰۰ درصد باشد، تا زمانی که فرآیند افزایش سرمایه تکمیل نشود و سهام جایزه به پرتفوی سهامداران اضافه نشود، سهم در وضعیت مجاز قرار نمی‌گیرد و بازگشایی نماد انجام نمی‌شود. مشابه حالت قبل، این فرآیند نیز زمان‌بر بوده و ممکن است چند ماه به طول بیانجامد.
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.