تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

ادرس بهترین رستوران های تبریز

اگر خواهان اضافه کردن یا حذف اطلاعات خود در مطالب هستید، به آیدی @Tarikhemaadmin در تلگرام پیام بدید.
لطفا جهت پرسیدن آدرس و سوالات نامربوط پیام ندید. ما فقط آدرس‌ و شماره تماس‌ها را قرار میدیم که در پایین قرار گرفته.

رستوران بالیق تبریز
رستوران بالیق یکی از بهترین رستوران های تبریز با محیطی دریایی، گزینه ای عالی برای آن هایی است که علاقه مند به غذاهای دریایی هستند. این رستوران جایی است که ماهی هر روز غذای اصلی آن است! در رستوران بالیق آکواریوم هایی با نورپردازی های زیبا و متنوع در دکوراسیون چوبی رستوران قرار دارند. طراحی داخلی این رستوران با سبک های معمول در ایران فرق دارد؛ بنابراین، این می تواند یک تجربه جدید برای شما باشد. در رستوران بالیق انواع گوناگون ماهی ها در سبک های متفاوت طبخ و پذیرایی می شوند که سرآشپز این رستوران با استفاده از سبزیجات معطر فوق العاده، طعم خوشمزه ای به آن ها می دهد.
آدرس: ائل گلی، بلوار فکوری

رستوران معروف حاج علی تبریز
رستوران حاج علی یکی از بهترین رستوران های تبریز است که طعم اصیل و لذیذ کباب را به شما نشان می دهد. این رستوران با داشتن غذا های با کیفیت و ۱۰۰ سال تجربه در طبخ غذا های محلی تبریز، شما را به یک مشتری وفادار تبدیل خواهد کرد. این رستوران دارای دکوراسیون ساده و دنج است و هر روز مشتریان، گردشگران و مسافران زیادی را به خود جذب می کند.
این رستوران در بازار قدیمی تبریز قرار دارد و پیشنهاد ما به شما این است که اگر به این بازار زیبا سفر کردید، حتماً از این رستوران دیدن کنید و یک وعده غذایی خوشمزه بخورید. توجه داشته باشید که باید حداکثر تا ۲ ساعت و نیم بعد از ظهر به این رستوران بروید و جای خود را رزرو کنید چون بعد از آن همه جای رستوران پر خواهد شد. در این رستوران می توانید از انواع کباب های کوبیده، برگ، معمولی، جوجه و چلو کباب قلوه ای لذت ببرید. همچنین نوشیدنی ها و سوپ هم به صورت رایگان عرضه می شوند.
آدرس: شهر تبریز، بازار قدیمی.

بام تبریز
رستوران بام تبریز یکی از بهترین رستوران های تبریز است که در بالاترین نقطه شهر قرار دارد و منظره ای زیبا از کوه های پارک عینالی را به شما نشان می دهد. این رستوران بسیار محبوب است و خیلی از افراد چه گردشگر و چه شهروند تبریز، این رستوران را برای خوردن غذای خوشمزه و دیدن طبیعت انتخاب می کنند. اگر دوست دارید در هنگام خوردن غذا از مناظر طبیعت لذت ببرید، پیشنهاد ما به شما این است که حتماً از این رستوران بازدید کنید و یک وعده غذایی را در آن تجربه کنید.
آدرس: اتوبان پاسداران، پارک جنگلی عینالی، جنب مسجد عون علی.

رستوران سنتی دلستان
رستوران دلستان یکی از بهترین رستوران های تبریز است که برای افرادی که دوست دارند غذا های ساده و سنتی بخورند، گزینه ای مناسب است. در این رستوران می توانید از غذا های سنتی مثل چلوکباب ایرانی، دیزی و کوفته لذت ببرید که به روش سنتی و با طعم فوق العاده پخته می شوند. اگر به تبریز سفر کردید، پیشنهاد ما به شما این است که حتماً از رستوران دلستان که یک رستوران کاملا سنتی است، دیدن کنید و غذا های محلی خوشمزه اش را تجربه کنید.
رستوران دلستان که یکی از بهترین رستوران های تبریز است، دارای فضا و دکوراسیون سنتی و زیبایی است. صندلی ها و میز ها، پنجره ها، حوضچه ای در وسط سالن و بسیاری دیگر شما را به یک محیط آرام و دلپذیر دعوت می کنند که در آن غذای خوشمزه ای بخورید. غذای این رستوران شباهت زیادی به غذا های باغچه ها و باغات ایرانی دارد و برای شما خاطره انگیز خواهد بود.
آدرس: شهر تبریز، بلوار ۲۹ بهمن، روبروی جام جم.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.