تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

لیست بهترین هتل های بیرجند همراه با آدرس و تلفن

اگر خواهان اضافه کردن یا حذف اطلاعات خود در مطالب هستید، به آیدی @Tarikhemaadmin در تلگرام پیام بدید.
لطفا جهت پرسیدن آدرس و سوالات نامربوط پیام ندید. ما فقط آدرس‌ و شماره تماس‌ها را قرار میدیم که در پایین قرار گرفته.

هتل جهانگردی بیرجند
یکی از قدیمی‌ترین و البته بهترین هتل های بیرجند، هتل جهانگردی است. جهانگردی یکی از قدیمی‌ترین‌ها است؛ اما این به معنای قدیمی و امکانات به روز رسانی نشده آن نیست؛ بلکه این هتل با ۴۰ سال قدمت امکانات بی‌نظیری را به مسافران ارائه می‌کند. صاحبان مجموعه جهانگردی بیرجند برای آنکه ساختمان هتل را از حالت قدیمی در بیاورند، چند سال پیش نسبت به بازسازی این بنا اقدام کردند.
آنها افزون بر بازسازی بنا، امکانات هتل را نیز به روز رسانی کردند. جالب است بدانید هتل جهانگردی به ارگ کلاه فرنگی بیرجند یکی از مناطق دیدنی و معرکه برای گشت و گذار، بسیار نزدیک است؛ به ‌طوری که خیلی راحت می‌توانید به این ارگ رسیده و دسترسی خواهید داشت. خلاصه این مرکز در سه طبقه و ۴۳ اتاق همه روزه پذیرای شما مهمانان عزیز است.
آدرس: بیرجند، ابتدای بلوار معلم، خیابان ارتش، روبروی بیمارستان ارتش
شماره تلفن: ۰۵۶۳۲۲۱۸۰۶۱

مهمانپذیر زمرد بیرجند
یکی از مسافرخانه‌های بیرجند، مهمانپذیر زمرد است. این مهمانپذیر در سال ۱۳۷۵ در تنها یک طبقه افتتاح شد. در حقیقت ۲۰ اتاق در زیرزمین و طبقات همکف و اول برای رفاه حال مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. طبیعتا شما از این مسافرخانه نمی‌توانید توقع امکانات یک هتل مانند هتل کوهستان یا جهانگیری را داشته باشید؛ برای مثال برخی از اتاق‌های مهمانپذیر زمرد سرویس بهداشتی اختصاصی ندارند و مهمانان باید از حمام و سرویس بهداشتی ایرانی موجود در راهرو به صورت مشترک استفاده کنند.
یکی از نکات مثبت راجع به مهمانپذیر زمرد بیرجند، آن است که این مسافر خانه به مناطق دیدنی شهر بیرجند بسیار نزدیک است. با وجود این ویژگی خیلی راحت می‌توانید به مکان‌هایی مانند ارگ تاریخی بهارستان، ارگ کلاه فرنگی، قلعه بیرجند بروید.
آدرس: بیرجند، خیابان جمهوری اسلامی، جمهوری ۱۳، پلاک ۱۳
شماره تلفن: ۰۹۱۵۵۶۴۲۴۶۶

مهمانپذیر کلبه
جاهای دیدنی بیرجند آنقدر زیاد هستند که برای دیدن همه آنها چند روز ماندن در این شهر کافی نیست؛ اما اگر بنا به دلایلی خواستید برای مدت محدودی در بیرجند اتراق کنید، ما به شما مهمانپذیر کلبه بیرجند را پیشنهاد می‌کنیم. این مسافرخانه کوچک تنها ۱۲ اتاق دارد و متاسفانه سرویس بهداشتی و حمام جداگانه در هر یک از اتاق‌ها وجود ندارد و این امکانات باید به صورت مشاء استفاده شوند.
خبر خوب اینکه قیمت مهمانپذیر کلبه برای هر شب بسیار کم و اقتصادی است. همچنین برای بازدید از باغ اکبریه بیرجند که یکی از جاهای دیدنی این شهر به حساب می‌آید، نیاز نیست با وسیله نقلیه از کلبه به آنجا تشریف ببرید، بلکه امکان دسترسی به این باغ با پای پیاده نیز وجود دارد.
آدرس: بیرجند، میدان آزادی، خیابان جمهوری اسلامی، بین جمهوری ۳ و ۵
شماره تلفن: ۰۵۶۳۲۲۲۴۶۵۲

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.