تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

ادرس بهترین و معروف ترین پارک های اصفهان

اگر خواهان اضافه کردن یا حذف اطلاعات خود در مطالب هستید، به آیدی @Tarikhemaadmin در تلگرام پیام بدید.
لطفا جهت پرسیدن آدرس و سوالات نامربوط پیام ندید. ما فقط آدرس‌ و شماره تماس‌ها را قرار میدیم که در پایین قرار گرفته.

پارک صفه اصفهان
پارک کوهستانی صفه اصفهان یکی از محبوب‌ترین پارک های اصفهان است که در قسمت جنوبی شهر اصفهان واقع شده. این کوه در ارتفاع بالایی قرار گرفته و تماشای منظره شهر از آن بالاها یکی از محبوب‌ترین کارهای اصفهانی‌ها و مسافران شهر اصفهان است.
همین ارتفاع زیاد کوه صفه باعث شده تا این پارک به بام اصفهان نیز معروف شود و به یکی از محبوب‌ترین جاهای دیدنی اصفهان تبدیل شود. همچنین کوه نوردان و صخره نوردان زیادی نیز کوه صفه را برای یک وقت گذرانی حسابی انتخاب خوبی می‌دانند و صخره نوردان زیادی برای تمرین به این پارک می‌آیند.
یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث محبوبیت پارک صفه اصفهان شده وجود تله کابینی می‌باشد که در پارک صفه اصفهان قرار گرفته است. کافیست سوار بر این تله کابین شوید تا هم شاهد مناظر فوق‌العاده اطراف شوید تا هم کمی هیجان را در بازدید از این پارک تجربه کنید.
از دیگر جاذبه‌های پارک صفه اصفهان می‌توان به سالن بولینگ، باغ وحش و شهربازی اشاره کرد. انواع رستوران‌ها و چایخانه‌های سنتی نیز در این پارک وجود دارد که می‌توانید برای یک وعده غذایی فوق‌العاده رستوران‌های این پارک دیدنی در اصفهان را انتخاب کنید.
منظره زیبای این پارک در شب با وجود نورپردازی‌های فوق‌العاده‌ای که دارد بسیار دیدنی است پس بازدید از این جای دیدنی اصفهان را در شب از دست ندهید.
آدرس پارک صفه اصفهان: بزرگراه شهدای صفه

پارک ناژوان اصفهان
پارک ناژوان اصفهان پارک بزرگی است که از چندین بخش مختلف تشکیل شده و بازدید از آن یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تماشای جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری اصفهان می‌باشد و حسابی از تماشای یکی از پارک های اصفهان لذت خواهید برد.

باغ پرندگان و خزندگان:
باغ پرندگان و باغ خزندگان نیز از بخش‌های پارک زیبای ناژوان می‌باشد که بازدید از آن می‌تواند تجربه متفاوت را برای شما رقم بزند و به یکی از متفاوت‌ترین بخش‌های سفر به اصفهان تبدیل شود. قبلاً در مقاله‌ای به معرفی کامل جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری اصفهان پرداخته‌ایم که باغ پرندگان و خزندگان نیز یکی از همین جاذبه های دیدنی اصفهان به حساب می‌آید.
در این باغ حدود ۳۵۰۰ گونه مختلف از پرندگان نگهداری می‌شود و برکه‌های مختلفی برای زندگی این پرندگان درست شده تا فضایی مشابه به محلی زندگی اصلی پرندگان شبیه باشد. باغ خزندگان نیز محل نگهداری از حیوانات مختلفی از جمله مار بوآ، آفریقایی، تایلندی و انواع عقرب‌ها و سوسمارها و تمساح می‌باشد و در سفرتان به اصفهان می‌توانید فرصت تماشای این حیوانات را به خود و همراهانتان بدهید.

تله سیژ ناژوان:
این تله سیژ مسیری ۱۹۲۵ متری را طی می‌کند و می‌توانید از ارتفاع ۲۴ متری به تماشای منظره پارک بنشینید. تله سیژ این پارک دارای دو ایستگاه می‌باشد که یکی در ورودی پارک قرار گرفته و ایستگاه بعدی در کنار باغ پرندگان می‌باشد و امکانات رفاهی مناسبی را برای استفاده مهمانان تعبیه کرده است.

آکواریوم:
بدون شک جذاب‌ترین بخش پارک‌های اصفهان بازدید از آکواریوم واقع شده در پارک ناژوان می‌باشد. این آکواریوم با مساحتی ۳۵۰۰ متری گونه‌های مختلفی از حیوانات آبزی آب‌های شور و شیرین را در خودش جای داده است.
آکواریوم اصفهان به عنوان اولین و بزرگ‌ترین آکواریوم کشور به یکی از محبوب‌ترین جاهای دیدنی اصفهان تبدیل شده و بازدید از این آکواریوم درست مانند سفر کردن به دنیای زیر آب است. در برنامه سفر به اصفهان به هیچ وجه بازدید از این آکواریوم را از دست ندهید.

باغ موزه پروانه‌ها:
این قسمت از پارک ناژوان شامل گونه‌های مختلف گیاهان می‌باشد و در جاهای مختلف این قسمت قاب‌هایی از پروانه‌ها روی دیوارها زده شده و ۲۲۰۰ پروانه مختلف را می‌توانید در این قاب‌ها مشاهده نمایید.

موزه صدف ها:
۲۰۰۰ نمونه مختلف از ۸۰۰ گونه از صدف‌های انواع حیوانات در این موزه جمع شده و انتخاب متفاوتی برای بازدید از جاهای دیدنی اصفهان می‌باشد.
آدرس پارک ناژوان: اتوبان شهید حبیب اللهی، میدان سهروردی، خیابان الفت، پارک جنگلی ناژوان

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.