تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

ادرس بهترین و معروف ترین پارک های اهواز

اگر خواهان اضافه کردن یا حذف اطلاعات خود در مطالب هستید، به آیدی @Tarikhemaadmin در تلگرام پیام بدید.
لطفا جهت پرسیدن آدرس و سوالات نامربوط پیام ندید. ما فقط آدرس‌ و شماره تماس‌ها را قرار میدیم که در پایین قرار گرفته.

پارک جزیره

یکی از زیباترین پارک ‌های اهواز، پارک جزیره است که قدمتش به دوره قاجاریان برمی گردد. پارک سرسبز و پر از درخت جزیره جزو جاذبه‌های زیبای اهواز به حساب می‌آید و اهالی اهواز همه روزه برای تفریح به این پارک مراجعه می‌کنند. کودک و بزرگ همه می‌توانند در پارک جزیره اهواز تفریح کنند و از لحظاتشان لذت ببرند. پارک جزیره به دلیل واقع شدن در اطراف رودخانه کارون، یک مکان تقریحی عالی و پر نشاط بوده و همچنین برای کودکان و بزرگ وسایل تفریحی متنوع و پیست دوچرخه سواری فراهم کرده است. شب ها نشستن روی نمیکت و کنار رودخانه کارون بسیار باصفا و آرامش بخش است. از ویژگی های بارز و زیبای پارک جزیره اهواز نورپردازی مناسب است که شما تا ساعات دیر وقت شب می‌توانید در پارک جزیره حضور داشته باشید.

پارک کیانپارس

پارک ساحلی کیانپارس اهواز، از زیباترین جاذبه های شهر اهواز بوده و در امتداد رودخانه کارون همچون نواری کشیده است. در پارک کیانپارس گردشگران و اهالی شهر می ‌توانند به تفریحاتی چون قایق سواری، ماهیگیری، دوچرخه سواری و ورزش هایی از قبیل والیبال بپردازند. همچنین، از دیگر تفریحات جذاب پارک ساحلی کیانپارس سوار شدن به کشتی‌های تفریحی و گشت زدن در رودخانه کارون است. این پارک در محله کیانپارس اهواز واقع شده و به طور شبانه روزی به روی عموم باز است.

پارک چوبی

یکی دیگر از پارک های زیبای اهواز برای تفریح و استراحت، پارک چوبی است. پارک چوبی نیز در کنار ساحل رودخانه کارون واقع شده و سازه های جذاب و زیبای چوبی دارد. در این پارک امکانات متنوع نظیر سرسره های بزرگ و وسایل بازی وجود دارند. همچنین، پارک چووبی دارای یک پارکینگ بزرگ است و مراجعه کنندگان به پارک چوبی اهواز از بابت جابه جایی با وسایل نقلیه شخصی هیچ مشکلی نخواهند داشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.