تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

ادرس بهترین باغ های عکاسی تهران

اگر خواهان اضافه کردن یا حذف اطلاعات خود در مطالب هستید، به آیدی @Tarikhemaadmin در تلگرام پیام بدید.
لطفا جهت پرسیدن آدرس و سوالات نامربوط پیام ندید. ما فقط آدرس‌ و شماره تماس‌ها را قرار میدیم که در پایین قرار گرفته.

باغ عمارت و سالن عقد مجلل ماکان (غرب تهران)
سالن عقد و باغ عمارت عکاسی ماکان را می‌توان یکی از بهترین و زیباترین لوکیشن‌ها در زمینه عکاسی عروسی در تهران و یا حتی عکاسی مدلینگ و عکاسی کودک به شمار برد. زیرا این سالن عقد مجلل از معدود لوکیشن‌های عکاسی است که به عنوان یک پکیج و همچنین مجموعه‌ای از ویژگی‌ها برای بویژه عکاسی عروسی در تهران و سمت غرب آن واقع شده است.
اکسسوری‌های بی‌نظیر، قوها و طاووس‌هایی زیبا، باغی اصیل و درختانی کهنسال و… همه و همه فقط بخشی از ویژگی‌ها و امکانات این سالن عقد مجلل برای عکاسی عروسی در تهران به شمار می‌رود.
باغ عمارت موگه محلی مناسب برای عکاسی عروسی در تهران (شهریار)
یکی از مجلل‌ترین و زیباترین باغ‌های اطراف تهران که با مساحت هفتاد هزار متری خود می‌توان گفت لوکیشنی بی‌نظیر برای عکاسی‌های متنوع است.
این باغ عمارت فوق‌العاده، با طرحی شیک و حرفه‌ای و اکسسوری های خاص و جذاب می‌تواند برای انواع عکاسی در فضای باز مناسب باشد اما از جهت اینکه این باغ عمارت خود برگزارکننده بهترین جشن‌های عقد و عروسی نیز هست بیشتر زوج‌های جوان برای ثبت عکس‌های عروسی خود به آن مراجعه می‌کنند اما همه افرادی که علاقه دارند در موضوعات دیگری عکس‌های خود را ثبت کنند برای عکاسی عروسی در تهران مکانی عالی به‌حساب میاید.
باغ عکاسی بهاران (شهریار – باغستان)
باغ عکاسی عروسی بهاران یکی از لوکس‌ترین باغ‌های واقع در غرب تهران به شمار می‌رود. مساحت بزرگ و درختان کهن‌سال آن لوکیشن جذابی را برای عکاسی در تهران فراهم کرده است.
این باغ عمارت لوکس و تشریفاتی برای عکاسی‌های صنعت مدلینگ نیز بسیار مناسب و حرفه‌ای است اما جلوه‌های تشریفاتی آن بیشتر برای عروس و دامادهای سخت پسند کاربرد دارد.
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.