تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

لیست و ادرس آزمایشگاه های تشخیص طبی مشهد

اگر خواهان اضافه کردن یا حذف اطلاعات خود در مطالب هستید، به آیدی @Tarikhemaadmin در تلگرام پیام بدید

آزمایشگاه تخصصی دکتر صادقیان

آزمایشگاه مجهز دکتر صادقیان دارای بخش‌های آزمایشگاهی مختلفی چون پاتولوژی، خون، میکروب شناسی، غربالگری بارداری، آزمایش ادرار و مدفوع، آزمایش ژنتیک و… است. این آزمایشگاه با مدیریت دکتر صادقیان، آزمایش‌های دقیق و قابل اعتماد را به مراجعان تحویل می‌دهد‌. پرسنل این مجموعه با آگاهی به تمام ابعاد وظایف خود، با رویی گشاده از مراجعان‌ استقبال می‌کنند. یکی از خدمات قابل توجه این آزمایشگاه امکان نمونه‌گیری از افراد در منزل است. علاوه بر این، تدارک اتاق آزمایش کودکان با دیزاین کودکانه در محیط آزمایشگاه، نمونه گیری از خردسالان را آسان‌تر کرده است. آزمایشگاه دکتر صادقیان با بیمه‌های تکمیلی، تأمین اجتماعی و نیروهای مسلح قرارداد داشته و این سبب خشنودی بسیاری از مراجعان می‌شود.

آدرس: مشهد، بلوار امامت، امامت ۳۴، ساختمان پزشکان امامت

تلفن: ۰۵۱۳۶۰۱۷۸۵۱

 

آزمایشگاه دکتر امینی

آزمایشگاه تشخیص طبی دکتر امینی با بیش از ۳۰ ‌سال سابقه درخشان توانسته جایگاه خاصی میان همشهریان پیدا کند. این آزمایشگاه با شعار همگام با تکنولوژی امروز به پشتوانه تجربه دیروز خدمات شایان توجهی به مراجعان ارائه می‌کند. این آزمایشگاه با تجهیز به انواع دستگاه‌های پیشرفته و تخصصی امکان انجام انواع آزمایش‌های میکروب شناسی، خون، پاتولوژی، آزمایش ازدواج، چکاپ کامل و… را فراهم کرده است. دقت و سرعت انجام آزمایش‌های متنوع در آزمایشگاه دکتر امینی آن را به یکی از بهترین‌های مشهد بدل کرده است که مورد تقدیر نهادهای مربوطه قرار گرفته است.

آدرس: مشهد، پنج راه سناباد، جنب خیابان پاستور

تلفن: ۰۵۱۳۸۴۳۴۱۱۹

آزمایشگاه تخصصی ایران مهر

آزمایشگاه ایران مهر با فراهم کردن محیطی مناسب، آرام و تخصصی توانسته بستری مناسب برای ارائه خدمات آزمایشگاهی به مراجعان فراهم کند. این آزمایشگاه با در اختیار داشتن دستگاه‌های مدرن و پیشرفته و نیروی متخصص و مجرب نیز توانسته عنوان بهترین آزمایشگاه مشهد را به خود اختصاص دهد. نیروهای متخصص علوم آزمایشگاهی و پاتولوژی این مجموعه با رعایت تمام نکات موفق به بررسی صحیح نمونه‌ها و ارائه پاسخ درست به مراجعان شده‌اند. آزمایشگاه ایران مهر با امکان نوبت‌دهی آنلاین و مشاهده پاسخ آزمایش به‌صورت آنلاین، گام مهمی در رفاه همشهریان برداشته است.

آدرس: مشهد، بلوار احمد آباد، خیابان پرستار، حدفاصل پرستار ۷ و ۵، ساختمان ایران مهر

تلفن: ۰۵۱۳۸۴۶۶۶۲۲

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.