تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

توصیه هایی که احساس نا امیدی را در خود نابود کنید

حتی وقتی که شما گیرافتاده اید و احساس درماندگی و ضعف دارید چیزهای ارزشمند زیادی برای یاد گرفتن از آن موقعیت وجود دارد . ببینید چه چیزی از این یکی میتوانید یاد بگیرید؟

هرکسی در دوره ای احساس نا امیدی ، درماندگی و ضعف می کند. به هرحال یافتن راهی برای بیرون آمدن از این احساسات مهم و حیاتی است تا سرانجام زندگی که خواستار آن هستید را خلق کنید .

 

در اینجا ۱۱ تا از مواردی که در زمان داشتن احساس نا امیدی باید به یاد داشته باشید را ذکر میکنیم .

۱- همه چیز تغییر میکند . زندگی شما مدام درحال تغییر و تحول است . حتی زمانی که شما از کارهایی که برای بهتر شدن اوضاع انجام میدهید مطمئن نیستید . فقط بدانید که شما تا ابد احساس ضعف و درماندگی نخواهید داشت.

۲- شما از پس گرفتاری ها در گذشته برآمده اید . شما قدرت ، هوش ، ابتکار و مهارت حل مسئله برای بر آمدن از پس این یکی را نیز خواهید داشت.

۳- حتی وقتی که شما گیرافتاده اید و احساس درماندگی و ضعف دارید چیزهای ارزشمند زیادی برای یاد گرفتن از آن موقعیت وجود دارد . ببینید چه چیزی از این یکی میتوانید یاد بگیرید؟

۴- اگر به گذشته فکر کنید ، زمانی را به یاد می آورید که به خواسته ای که داشتید نرسیدید و به سمت چیزی بهتر از آن هدایت شدید . گاهی اوقات نرسیدن به چیزی که فکر می کنید و می خواهید یک موهبت الهی در یک لباس جدید است.

۵- به خودتان اجازه خوش گذرانی بدهید . کارهایی که سبب خندیدنتان میشود را انجام دهید . فعال و بی آلایش مثل کودکان باشید . زمانی را با کسانی بگذرانید که می دانند چطور لبخند را به لبهای شما بیاورند .

۶- مراقبت از خود به طور کلی در سلامت شما مهم است . مهربان بودن با خود بهترین راه برای بالا بردن سلامت جسمی و روانی است . گاهی اوقات یک روز کامل از تمام تعهدات خود فاصله بگیرید تا دریابید چه چیزهایی برای بالا بردن انرژی ، موفقیت و رها شدن از درگیری احتیاج دارید .

۷- سعی کنید از انسان های منفی باف فاصله بگیرید . آن ها میتوانند مستقیم شما را یا حتی دنیا را تحت تاثیر قرار دهند . به طور کلی آن ها ارزشنگرانی ندارند . منفی بودن سمی است پس ذهن و قلب خود را برروی افکار منفی ببندید و روی منابع انرژی مثبت خود تمرکز کنید .

۸- شما یک دوجین از توانایی ها و نیروهای منحصربه فرد دارید . از یک دوست صمیمی یا یکی از اعضای خانواده خود درباره اینکه آن ها از چه چیز شما خشنود هستند سوال کنید و یا یک لیست سریع از توانایی هایی که از خود سراغ دارید تهیه کنید . این ها مشخصه های مفیدی است که به شما در رهاشدن از ناامیدی و بیرون آمدن از آن کمک میکند .

۹- همه چیز امکان پذیر است . جهان منابع نامحدودی را  برای شما در نظر گرفته تا از آنها استفاده کنید و پیشرفت کنید و تنها چیزی که شما را محدود می کند تصورات و اعتماد به نفس شما است . به زندگی که می خواهید خلق کنید باور داشته باشید شما میتوانید لیست بلندی از آرزوها داشته باشید و به تمام آنها برسید .

۱۰- موفقیت در کارهای بزرگ و یا رسیدن به آرزوهای بزرگ زمان بر است . اگر شما احساس نا امیدی و درماندگی میکنید به این دلیل است که با بی صبری منتظر رسیدن به هدف هستید . سعی کنید صبور باشید . حتما علت خوبی برای گرفتاری و درماندگی شما وجود دارد و زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد .

۱۱-  درآخر همیشه یک چیزی برای قدردانی و سپاس وجود دارد . چند دقیقه برای قدردانی از ۳ تا ۵ چیزی که میتواند نشان دهد شما آنقدر ها هم که فکر میکنید درمانده نیستید صرف کنید . و اگر شما هنوز هم نا امید هستید تمرین قدرشناسی به یاد شما می آورد که تحمل زمانی کوتاه از نا امیدی وناکامی بدترین چیز ممکن در دنیا نیست.

درباره ی داشته هایتان مثبت نگر باشید تا چیزهای مثبت بیشتری در ازای آن در زندگیتان جذب کنید!

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.