تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

چرا مهمانداران جلوی درب هواپیما از مسافران استقبال می کنند؟

حتما به هنگام سوار شدن به هواپیما با خوشامدگویی مهمانداران مواجه شده‌اید؛ ولی کسی از علت اصلی ایستادن مهمانداران در مقابل در هواپیما اطلاعی ندارد.

درواقع، علاوه‌بر خوشامدگویی، پذیرایی و رسیدگی به درخواست‌های مسافران، حفظ امنیت مسافران مهم‌ترین وظیفه مهمانداران هواپیما محسوب می‌شود.

شرکت‌های هواپیمایی همواره با خطر مواجه هستند و از این‌رو، کاملا ضروری به نظر می‌رسد تا افرادی همیشه هشیار بوده و خطرهای احتمالی را شناسایی کنند. مهمانداران مناسب‌ترین افراد برای انجام این کار محسوب می‌شوند.

درواقع، هدف از ایستادن مهمانداران مقابل در ورودی هواپیما که به ظاهر با هدف خوش آمد گویی و استقبال از مسافران صورت می‌گیرد، ارزیابی سریع مهمانداران از هر یک از مسافران طی چند ثانیه و اطمینان از این امر است که وقتی هواپیما در فاصله ۳۵ هزار پایی از زمین است، آن‌ها مشکلی در داخل هواپیما ایجاد نکنند.

هواپیما

البته طبق گفته یکی از مهمانداران باتجربه استقبال از مسافران باعث می‌شود تا مسافران احساس کنند که کادر پرواز مهربان، مهمان‌نواز و قابل اعتماد هستند.

اما درواقع زمانی‌که مهمانداران در حالی‌که مشغول بررسی کارت‌های پرواز هستند، تلاش می‌کنند تا شخصیت هر مسافر را تجزیه و تحلیل کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.