تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

میکرونیدلینگ چیست و چه تاثیری روی پوست دارد؟

اگر خواهان اضافه کردن یا حذف اطلاعات خود در مطالب هستید، به آیدی @Tarikhemaadmin در تلگرام پیام بدید

«میکرونیدلینگ» یکی از جدیدترین روش‌های جوان‌سازی پوست است. در این روش غیرتهاجمی، به کمک سوزن‌های ریز، سوراخ‌های ریز و سطحی در پوست ایجاد می‌شود و به این ترتیب ترک های پوستی که در اثر زایمان، چاقی و بلوغ روی پوست ایجاد شده‌اند، از بین می‌روند. با این روش درمان جای سوختگی، بستن منافذ باز پوست، درمان لک پوستی، رفع چین و‌ چروک و از بین بردن جای زخم، بخیه و نیز از بین بردن جای جوش امکان‌پذیر است.
مزایا و معایب میکرونیدلینگ
ازآنجایی‌که روش میکرونیدلینگ یک روش غیرتهاجمی برای رفع ایرادهای پوستی است، به‌جز مواردی چون کهیر، کبودی (هماتوم)، قرمزی، احساس سوزش یا خارش پوست در محل درمان، تیرگی پوست در صورت استفاده نکردن از کرم ضدآفتاب بعد از میکرونیدلینگ، ایجاد حساسیت پوستی در کسانی که به فلز حساسیت دارند و التهاب و ورم خفیف، عارضه جدی دیگری گزارش نشده است، اما میکرونیدلینگ روشی ایمن برای درمان مشکلات پوستی است. ازجمله مزایای این روش درمانی عبارت‌اند از:
تولید کلاژن و تحریک جریان خون که سبب جوان‌سازی پوست می‌شود؛
بازسازی بافت پوست در مواردی مثل جای سوختگی، زخم، جوش، چین‌وچروک‌های ظریف و ترک‌های پوستی؛
درمان مشکلات پوستی انواع طیف‌های رنگ پوست حتی پوست‌های تیره که به روش‌های درمانی مثل لیزر پاسخ نمی‌دهند؛
استفاده از میکرونیدلینگ برای درمان مشکلات مناطق حساسی مثل گردن، اطراف چشم‌ها، دهان و… که با روش‌هایی مثل پیلینگ عمیق و لیزرهای گران‌قیمت نمی‌توان آن‌ها را درمان کرد، بسیار مؤثر است…
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.