تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

چگونه عینک آفتابی اصل از تقلبی را تشخیص دهیم ؟

گام اول
اولین موردی درباره ری بن باید بدانید اینست که ری بن یک لوگو منحصر به فرد با اسم خودش دارد و در عینک های ریبن این لوگو روی حدقه سمت چپ عینک به صورت واضح و دقیق حک شده. در نظر بگیرید که جزئیات لوگو بسیار بسیار مهم هست.
گام دوم
مشخصه بعدی عینک ری بن اصل نوع جعبه و متعلقات همراه عینک است.در جعبه ریبن یک جلد چرمی دکمه دار با لوگو ری بن هست که روی دکمه جلد نیست لوگوی Ray Ban حک شده است. و همچنین یک شناسنامه عینک که در سایز کوچک هست که در طرف روی شناسنامه در حالت بسته لوگوی ری بن و طرف پشت آن لوگوی شرکت تولید کننده آن یعنی Luxottica چاپ شده است. دستمال مخصوص عینک که رنگ طوسی است و لوگوی قرمز رنگ روی اون چاپ شده است.
گام سوم
جعبه طوسی رنگی که در بالا متعلقات عینک درون اون بود توضیح دادیم یک جعبه طوسی رنگ (تقریبا هم رنگ دستمال عینک) با لوگویی واضح به رنگ قرمز از برند ریبن هست. از یک طرف در قسمت فوقانی در جعبه باز می شود و در قسمت پایینی جعبه بارکدی تقریبا مربعی شکل به صورت برچسب به جعبه زده شده. توجه داشته باشید که موارد زیر باید مشخصات روی عینک شما همخوانی داشته باشد کد مدل روی دسته و این برچسب باید یکی باشد. معمولا با RB یا ORB شروع می شود.
کد رنگ روی دسته و این برچسب باید یکی باشد. معمولا یک ترکیب عدد و حروف بین ۳ تا ۵ حرف هست.
سایز عینک که یا روی دسته و یا روی پل بینی حک شده و عددی بین ۴۸ تا ۶۳ هست باید با روی جعبه یکی باشد.
یک بارکد ویژه نیز روی برچسب وجود دارد که ادامه مراحل زیر رو انجام دهید.
شما به سادگی می توانید از روی بارکد به اصالت محصول پی ببرید .
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.