تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

نحوه استفاده از پودر فیکس چگونه می باشد؟

از آنجایی که پودر فیکس نیاز به یک فرمول مایع دارد تا به آن بچسبد، می بایست در مرحله اول از کرم پودر یا کانسیلر استفاده نمایید. پس از این که پوست خود را به خوبی زمینه سازی و فید کردید، براش یا اسفنج آرایشی خود را به پودر آغشته کرده و لایه نازکی از آن را به طور ضربه ای روی اجزای صورت بزنید. اجازه دهید پودر فیکس حدود ۳ الی ۱۰ دقیقه روی پوست صورت بماند و سپس آن را با استفاده از براش پرمو به خوبی محو کنید. چنانچه تمایل داشتید آرایش تان ماندگاری بیشتری داشته باشد، بهتر است ۱۰ دقیقه صبر کنید و سپس عمل فید کردن را انجام دهید. در غیر این صورت، چنانچه تمایل داشتید آرایش سبک تری داشته باشید، مدت زمان ۳ دقیقه نیز کافی است.
در حالت کلی بهتر است تمامی نواحی صورت را پودر فیکس بزنیم تا آرایش صورت در تمام روز ماندگاری داشته باشند. چنانچه فیکساتور را به درستی استفاده کرده باشید، کرم پودرتان تکان نخورده و خطوط ریز و چین و چروک روی پوست نخواهد افتاد. در ادامه مطلب، به نواحی که نیاز به پودر فیکس دارند اشاره خواهیم کرد.
– زیر چشم که معمولا پس از گذشت زمان خط می افتد و احتمال ریختن پودر سایه و ریمل روی آن بسیار است.
– خط خنده
– چانه
– تی زون یا همان ناحیه پیشانی و بینی که چربی را کنترل کرده و از برق افتادن آن جلوگیری به عمل می آورد.
– زیر خط گونه که امکان نمایان کردن کانتور را افزایش می دهد. استفاده از پودر فیکس برای زمان هایی که کانتور صورت را زیادی پایین کشیده اید نیز بسیار کارآمد است تا از این طریق به خوبی آن را محو نمایید.
– دو طرف بینی؛ از آن جایی که معمولا این ناحیه چربی بیشتری تولید می کند، استفاده از پودر فیکس باعث می شود آرایش این ناحیه به هم نریخته و ثابت بماند.
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.