تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

نحوه استفاده از هایلایتر چگونه است؟

پیش از اینکه از هایلایتر استفاده کنید ابتدا باید یک بیس یا پایه مناسب را ایجاد کنید. با یک پرایمر آرایشی سبک که بتواند به درخشش بهتر پوست شما کمک کند کار را آغاز کنید. پرایمر را به آرامی بر روی تمام قسمت‌های صورت پخش کنید. پرایمر علاوه بر ایجاد یک درخشش جذاب باعث می‌شود تا میکاپ شما دوام بیشتری نیز داشته باشد.

گام دوم: فاندیشن یا کرم پودر

از یک کرم پودر با پوشش کمی براق استفاده کنید تا درخشش ظاهرتان کامل شود. با استفاده از یک پد آرایش اسفنجی کرم پودر را به خوبی بر روی پوست صورت پخش کنید تا به خوبی ظاهری محو اما براق را ایجاد کند.

گام سوم: استفاده از پودرهای تثبیت کننده

همیشه به یاد داشته باشید که برای حداکثر سازگاری و کسب نتایج بهتر باید از لوازم آرایشی با انواع یکسان (پودری یا کرمی) استفاده کنید. پس از اینکه کرم پودر به خوبی بر روی پوست قرار گرفت با استفاده از یک پودر صورت با پوشش ماندگار و براق، پوست خود را برای استفاده از هایلایتر پودری آماده خواهید نمود.

گام چهارم: رژ گونه و برنزه کننده

ترکیب جادویی شما به رنگ هم نیاز دارد! از یک برنزه پودری استفاده کنید. بدین منظور می‌توانید الگوهایی مشابه با عدد ۳ انگلیسی را در لبه‌های صورت خود رسم کرده و سپس با یک براش مناسب، رژ گونه‌ ای به رنگ صورتی هلویی را بر روی سیب گونه‌هایتان اعمال کنید تا ظاهری طبیعی به خود بگیرد. دقت کنید که صورت شما در این مرحله نباید حالت تخت و بی‌روح به خود بگیرد.

گام پنجم: هایلایت

زمان آن رسیده تا با استفاده از پودر هایلایتر دلخواهتان درخشش نهایی و محسوس چهره‌ خود را ایجاد کنید. با استفاده از یک براش فن مویی، هایلایتر پودری را بر روی نقاط برجسته صورت پخش کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.