تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

شیوه مصرف پماد زایلاپی چگونه است؟

برای استفاده از اثر بی حسی زایلاپی باید حدود نیم ساعت تا یک ساعت قبل یک لایه ضخیم از پماد را روی پوست گذاشت و روی آن را با یک لایه پلاستیک پوشاند. هرچقدر عملی که قرار است انجام شود عمقی‌تر باشد، میزان پماد گذاشته شده بر روی موضع نیز باید بیشتر باشد و درست قبل از عمل این لایه را از روی پوست برداشته و محل مورد نظر را تمیز کنید.در صورتی که به مواد بی حسی مانند لدوکائین و پریلوکائین و یا سایر بی حس کننده‌ها حساسیت دارید بهتر است برای مصرف پماد زایلاپی با پزشک مشورت کنید. همچنین این پماد را نباید همزمان با مصرف مواد دارویی مانند داپسون، نیتروگلیسیرین، فناستین و داروهایی از این قبیل استفاده کرد.
هشدارهای در طول مصرف
این پماد نیابد با چشم تماس پیدا کند اما در صورت اتفاق باید بلافاصله چشم را با آب و صابون بشوئید و تا زمان برطرف شدن اثر بی حسی پماد، از چشم‌ها محافظت کنید تا دچار آسیب فیزیکی نشوند.
بهتر است این دارو در گوش استفاده نشود زیرا اگر از مجرای گوش وارد گوش میانی شود احتمال آسیب رسانی به این بخش را خواهد داشت.
هر بخشی از بدن که روی آن پماد زایلاپی مالیده شده است نباید در طول مدت بی حسی در معرض دماهای خیلی بالا یا خیلی پایین قرار گیرد.
در صورتی که پوست شما دارای خراشیدگی و بریدگی است و یا دچار آفتاب سوختگی شده است نیز بهتر این است که از زایلاپی استفاده نشود.
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.