تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

نحوه استفاده از رژودرم برای جای سوختگی چگونه است؟

مقداری کرم را روی موضع قرار داده و به آرامی در سطح اسکار پخش کنید. این کار باید توسط انگشتان و با فشار متوسط و بسیار آهسته انجام شود. مقدار کرم باید آنقدر باشد که به تمام نقاط برسد. ماساژ و فشار بیش از حد باعث تحریک پوست و افزایش خارش می‌شود.
دفعات مصرف:
رژودرم را ۳ بار در روز ( با حداقل ۵ ساعت فاصله) استفاده کنید. اگر موضع خارش دارد به دفعات بیشتر نیز می‌توانید استفاده کنید تا جایی که خارش کنترل شود. در اوایل رشد اسکار ممکن است لازم باشد تا ۸ بار در روز از رژودرم استفادده کنید. به تدریج با کاهش شدت خارش، دفعات مصرف را به ۳ بار در روز کاهش دهید.
شستشو:
نیم ساعت پس از استفاده ، موضع را با آب ولرم و صابون بشویید. اگر ضایعه در ناحیه‌ای باشد که شستشوی آن راحت نباشد به جای شستشو، با یک تنظیف مرطوب پوست را تمیز کنید. این کار برای جلوگیری از ایجاد حساست احتمالی می‌باشد.
پس از ترمیم کامل زخمها و بخیه‌های پوستی، در صورت وجود هرگونه خارش، ناهمواری یا تغییر رنگ می‌توانید از کرم رژودرم استفاده نمایید. در مورد اسکارهای در حال رشد، باید تا بالغ شدن اسکار، به روش ذکر شده از رژودرم استفاده کرد. نشانه‌های بالغ شدن اسکار، رفع خارش موضع و توقف رشد آن است. این مرحله حداقل به ۲ ماه زمان نیاز دارد. پس از بالغ شدن اسکار، مطابق دستور اسکارهای قدیمی استفاده از رژودرم را ادامه دهید.

مشابه

  • https://tarikhema org/info/93606/نحوه-استفاده-از-رژودرم-برای-جای-سوختگی/
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.