تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

زیبایی ظاهری همسر در ازدواج چقدر اهمیت دارد؟

زیبایی در ازدواج بسیار مهم است ،همانطور که گفتیم برای انتخاب همسر زن و مرد ابتدا چهره فرد مقابل خود را می پسندند و سپس با ویژگی های او آشنا می شوند . هر چند زیبایی در ازدواج مهم است و زن و مرد باید از لحاظ ظاهر با یکدیگر تناسب داشته باشند تا دچار مشکل نشوند اما در ازدواج نمی توان تنها وضعیت ظاهر طرف مقابل را در نظر گرفت و سایر عوامل را نادیده بگیریم.
اگر تنها شسفته زیبایی فرد مقابل شویم و به ایمان ، اخلاق و شخصیت او توجه نکنیم ، در آینده زندگی ما دچار مشکل می شود پس در انتخاب همسر علاوه بر زیبایی باید با شخصیت ، ایمان ، اخلاق و منش آشنا شویم و سپس تصمیم به ازدواج بگیریم.
علت اهمیت زیبایی در ازدواج
کاهش اختلافات
زیبایی یک امتیاز به حساب می آید و در شیرینی و سعادت زندگی زناشویی تأثیر به ‏سزایی دارد. اگر هنگام انتخاب همسر به زیبایی او توجه شود، امکان بهانه گیری و ایجاد اختلاف در زندگی مشترک کاهش می یابد. چرا که بهانه گیری ها منجر به دلسردی همسر شده و صمیمیت از آن خانواده رخت بر می بندد.
رابطه جنسی بهتر
یکی از اهداف ازدواج، ارضای نیازهای جنسی در حریم خانواده است، لذت بردن از همنشینی و ظاهر شریک زندگی، حق همه انسان هاست. نادیده گرفتن کلی زیبایی ظاهری در ازدواج به هیچ وجه توصیه نمی شود.
در زندگی مشترک ، زیبایی ظاهری، با ارضا جنسی ارتباط زیاد دارد و آقایان تمایل دارند همسری زیبا انتخاب کنند. البته معیارهای زیبایی برای افراد مختلف متفاوت است . زیبایی، رضایت نسبی فرد از ظاهر طرف مقابل است.
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.