تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

نحوه صحیح بارگیری کراتین چگونه است؟

یکی از روش های رایج که مردم برای مصرف کراتین استفاده می کنند ، شروع یک دوره بارگیری کراتین است تا ذخایر ماهیچه ها را از کراتین اشباع کنند و سپس وارد دوره نگهداری می شوند که در این مرحله میزان مصرف را کمی پایین می آورند تا سطح کراتین را تا جایی که نیاز است نگه دارند .
به طور معمول ، شما به مقدار ۲۰ گرم کراتین برای ۵ روز نیاز دارید که سریع ترین روش برای پر کردن ذخایر و ورود به دوران نگه داری است . اما به دلیل اینکه کراتین ممکن است باعث پف و مشکلات معده در برخی از افراد شود ، برخی این روش را انتخاب نمی کنند و ترجیح می دهند زمان بیشتری مصرف کنند .
این افراد می توانند با مصرف ۱۰ گرم در هر روز ولی به مدت ۱۰ تا ۱۴ روز ، کراتین بدن را تامین کنند . این روش میزان پف کردن کم تری دارد اما زمان بیشتری می برد .و در آخر افرادی که نمی خواهند دوره بارگیری را شروع کنند ، می توانند روزی ۵ گرم به مدت ۱ ماه از مکمل های کراتین استفاده کنند ، اما این تکنیک به اندازه تکنیک های دیگر کارساز نیست .
توجه : به خاطر داشته باشید که مصرف بیش از ۲۰ گرم در ۵ روز متوالی توصیه نمی شود زیرا مصرف کراتین به میزان بیش از حد باعث فرمالدئید ادرار می شود
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.