تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

بهترین رستوران های راک کدامند؟

اگر خواهان اضافه کردن یا حذف اطلاعات خود در مطالب هستید، به آیدی @Tarikhemaadmin در تلگرام پیام بدید

رستوران گلباران
نشانی: اراک، هتل امیرکبیر
تلفن: ۰۸۶۳۳۱۲۴۰۶۱
رستوران گلباران منوی متنوع، چیدمان لوکس و چشم‌انداز زیبایی دارد. در این رستوران هم غذای فرنگی سرو می‌شود و هم غذای دریایی. پیش‌غذاها متنوع هستند و برخورد کارکنان خوب است.
رستوران کوهستان
نشانی: اراک، ضلع غربی هتل امیرکبیر
تلفن: ۰۸۶۳۳۱۲۴۰۶۱
در منوی کوهستان علاوه بر خوراکی‌های ایرانی، خوراک فرنگی ارائه شده است. کیفیت خوب غذاها در کنار چشم‌انداز زیبای رستوران در یاد شما می‌ماند. در بعضی ساعت‌ها اجرای زنده‌ی موسیقی پاپ یا سنتی برقرار است. چیدمان رستوران کوهستان چشم‌نواز است.
رستوران کارن
نشانی: اراک، هتل امیرکبیر
تلفن: ۰۸۶٣٣١٣٣٣١٣
یک گزینه‌ی مطمئن برای میل کردن پاستا و پیتزا همین جا است، رستوران کارن! هزینه‌ی یک وعده غذای هر نفر به ۳۰ هزار تومان نمی‌رسد.
ایزی دیزی
نشانی: اراک خیابان شریعتی، ابتدای کوچه شریعت
تلفن: ۰۸۶۳۲۲۲۲۲۸۸
کمتر ایرانی پیدا می‌شود که دیزی دوست نداشته باشد. در ایزی دیزی علاوه بر دیزی‌های متنوع، خوراکی‌های سنتی مانند میرزاقاسمی هم سرو می‌شود. چیدمان رستوران سنتی و چشم‌نواز است و برخورد کارکنان به دل می‌نشیند.
رستوران هدهد صبا
نشانی: اراک، میدان شریعتی، خیابان شبان، برج کوروش، طبقه همکف
تلفن: ۰۸۶۳۴۲۲۴۴۴۰
برخورد دوستانه‌ی کارکنان، چیدمان امروزی و غذای خوب باعث شده‌اند انتخاب هدهد صبا برای میل کردن یک وعده غذا، انتخاب درستی به‌نظر برسد.
کافه رستوران پیانو
نشانی: اراک، خیابان شریعتی
کافه رستوران پیانو در فضایی دو طبقه طراحی شده است. می‌توانید در فست‌فود آن غذا میل کنید و سپس برای نوشیدنی خنک یا قهوه به کافه پیانو بروید. مرغ سوخاری، پیتزا و استیک از جمله‌ خوراکی‌هایی است که در منوی پیانو پیدا می‌شود. مشتریان پیانو،‌ رستوران‌اش را به کافه ترجیح داده‌‌اند.
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.