تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

اگر زنی از لحاظ مسائل جنسی و زناشوئی شوهر خود را در تنگنا قرار دهد وظیفه مرد چیست؟

از جمله حقوقی که مرد نسبت به همسر خود دارد تمکین است یعنی زن وظیفه دارد نیاز جنسی شوهر خود را ارضا کند و تأمین کند و در غیر از مواردی خاص مثل ایام عادت یا روزه واجب، زن حق استنکاف ندارد بلکه باید به خواسته همسرش جواب مثبت بدهد و رضا و رغبت شرط نیست. اما برای رسیدن به اوج لذت جنسی و نشاط کافی در زندگی زناشویی چه بهتر است که رضایت و رغبت متقابل بین زن و شوهر در این زمینه حاصل شود این امر (رضایت و رغبت متقابل) نه تنها نیازهای فیزیولوژیک و زیستی همدیگر به شکل کامل و زیباتر و بهتری تأمین و ارضا می شود بلکه در روابط عاطفی و مشترک زن و شوهر نیز تأثیر گذار است. به همین خاطر در دستورات دینی، توصیه های قابل ملاحظه ای درباره چگونگی عمل زناشویی بیان شده است. مثلا در محل امن عمل زناشویی انجام گیرد و در معرض مشاهده و دید دیگران حتی کودک شیر خوار انجام نگیرد. و یا این عمل سریع و بدون مقدمات انجام نگیرد. به عبارتی دیگر چون زنان معمولا دیرتر از مردان به اوج لذت جنسی می رسند با تمهید مقدمات و جلب رضایت همسر، به امور جنسی پرداخته شود و مطالب دیگر که همه حکایت از آن دارد رضایت و رغبت متقابل زن و شوهر شرط کمال برخورداری از این لذت جنسی است.
اما اینکه چرا بعضی زنان سرد مزاجند باید گفت عوامل مختلف ژنتیکی، ارثی، محیطی و هورمونی، غذایی، عاطفی و … در این مشکل می توانند دخالت کنند گاهی ممکن است بخاطر عدم ترشح غدد جنسی زن، به اندازه کافی نیازمند درمان جسمانی باشد لذا نمی توان در این زمینه اظهار نظر قطعی و سریعی کرد و باید مورد بررسی دقیق قرار گیرد که به برخی از آنها اشاره شد.
در صورتی که دچار اضطرار شده اید ازدواج موقت راه مناسبی برای حل مشکل شماست وبا حفظ حدود وشرایط عقد موقت مرتکب خیانتی نمی شوید
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.