تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

در صورت دیدن فیلم هایی که شهوت من دختر را بر می انگیزد من چگونه بفهمم به من حالت شهوت دست داده است؟

محتوای صفحه
  1. حصول جنابت در بانوان به دو طریق است: الف) دخول، ب ) خروج منى. در خواب یا بیداری. البته هر مایعى که از زنان خارج شود، منى نیست. تنها ترشحاتى که در اوج لذت جنسى خارج مى‏گردد، حکم منى را دارد. گاهى پس از برانگیختگی جنسی مایع سفید رنگى خارج مى شود، که آن مایع گر چه از روى شهوت و احساس لذت خارج شده، ولى مادامى که علائم منى را نداشته باشد پاک است و هیچ یک از احکام منى بر آن مترتب نمى‏شود. علائم منى عبارتند از: ۱- مایعى که خارج مى‏شود از روى شهوت و همراه با ارضاء کامل باشد. ۲- با فشار و جستن باشد(در زنان لازم نیست با جستن بیرون آید). ۳- بدن پس از آن کمى سست مى‏شود. بنابراین ترشحاتى که با اندکى شهوت و خوشایندى خارج مى‏شود پاک است و غسل ندارد ولى مایعى که همراه با اوج شهوت (ارگاسم) از زن خارج مى‏شود حکم منى را دارد و موجب جنابت است. در این جا ذکر یک قاعده کلى نیز مفید است و آن اینکه تا زمانى که یقین به خروج منى و یا رسیدن به آن حالت نهایى نباشد حکم جنابت جارى نمى‏گردد. V} (توضیح المسائل مراجع، نظر امام خمینی، م ۷۳ و ۳۴۵ و ۳۴۶).{V
حصول جنابت در بانوان به دو طریق است: الف) دخول، ب ) خروج منى. در خواب یا بیداری. البته هر مایعى که از زنان خارج شود، منى نیست. تنها ترشحاتى که در اوج لذت جنسى خارج مى‏گردد، حکم منى را دارد. گاهى پس از برانگیختگی جنسی مایع سفید رنگى خارج مى شود، که آن مایع گر چه از روى شهوت و احساس لذت خارج شده، ولى مادامى که علائم منى را نداشته باشد پاک است و هیچ یک از احکام منى بر آن مترتب نمى‏شود. علائم منى عبارتند از: ۱- مایعى که خارج مى‏شود از روى شهوت و همراه با ارضاء کامل باشد. ۲- با فشار و جستن باشد(در زنان لازم نیست با جستن بیرون آید). ۳- بدن پس از آن کمى سست مى‏شود. بنابراین ترشحاتى که با اندکى شهوت و خوشایندى خارج مى‏شود پاک است و غسل ندارد ولى مایعى که همراه با اوج شهوت (ارگاسم) از زن خارج مى‏شود حکم منى را دارد و موجب جنابت است. در این جا ذکر یک قاعده کلى نیز مفید است و آن اینکه تا زمانى که یقین به خروج منى و یا رسیدن به آن حالت نهایى نباشد حکم جنابت جارى نمى‏گردد. V} (توضیح المسائل مراجع، نظر امام خمینی، م ۷۳ و ۳۴۵ و ۳۴۶).{V
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.