تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

کاربرد سس مایونز در زیبایی پوست و مو

یکی از استفاده های سس مایونز در خانه طعم دادن به سالاد می باشد اما شما می توانید کاربردهای دیگر آنرا نیز امتحان کنید.

 

به تازگی محققین دریافتند که سس مایونز دشمن کبد است و بدن را دچار عوارض مختلف می کند، شما اگر در منزل سس مایونز دارید اما به همین علت از آن مصرف خوراکی نمی کنید می توانید در مصارف زیبایی خود از آن بهره ببرید.

 

چند مورد که می توانید در آن از سس مایونز استفاده کنید را در اینجا آورده ایم؛

• از سس مایونز در جلا دادن موهای خود می توانید استفاده کنید، به این صورت که موی خود را تمیز کرده و سپس ساقه مو را به سس مایونز آغشته کنید، بعد از یک ساعت که ماند دوباره شستشو کنید تا از دیدن برق موهایتان متعجب شوید.

• در از بین بردن شپش سر ، سس مایونز یکی از راههای مطمئن می باشد، بطوری که یک لایه ضخیم از سس را شب قبل به پوست سر و موهایتان زده و با نایلون یا کلاه موهای خود را بپوشانید و صبح آن را بشویید تا از شر شپش ها خلاص شوید.

کاربرد سس مایونز

 

 

 

• تابستان است و فصل آبتنی، ممکن است با تن به آب زدن پوست بدنتان بسوزد ، شما می توانید از سس مایونز به عنوان پماد سوختگی و یک مسکن استفاده کنید.

• برای تقویت ناخن های شکننده می توانید به مدت ۵ دقیقه سس مایونز را روی آنها بگذارید تا درخشندگی خاصی به ناخن هایتان ببخشید.

• اگر پوستتان زبر و خشن شده سس مایونز بعنوان نرم کننده پوست می تواند پوست شما را احیا کند. همچنین در رفع ترک پا و لب و خشکی زانو و آرنج نیز کمک می کند.

 

 

 

• اگر از داشتن موهای وز خود خسته شدید با گذاشتن سس مایونز بر روی موی خود طراوت و نرمی را به موهای خود احیا کنید. تخم مرغی که داخل سس است کمک بزرگی می کند.

• سس مایونز ماسک خوبی برای جوان سازی پوست نیز می باشد .

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.