تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

نکاتی ساده برای خلاص شدن از تیرگی زیربغل

سیاهی های زیر بغل گاهی باعث می شوند شما نتوانید تاپ یا بلوزهای بدون آستین بپوشید. در این مطلب به چند نکته اشاره می کنیم که با کمک آنها می توانید زیر بغلتان را سفید کنید:

زعفران

دو قاشق غذاخوری از لوسیون ملایم بدنتان را با مقدار خیلی کمی زعفران مخلوط کرده و آن را به زیر بغل بزنید. این مخلوط نه تنها باعث روشنی پوست می شود، بلکه می تواند بوی بد را هم از بین ببرد.

سیب

اگر به صورت روزانه از سیب له شده برای زیر بغل استفاده کنید، می توانید نقاط سیاه و بوی بد این ناحیه را از بین ببرید. سیب حاوی AHA بوده که قادر است جرم ها و باکتری هایی که مسئول تیرگی زیر بغل هستند را از بین ببرد.

پوست پرتقال

پوست پرتقال حاوی اسید سیتریک است که در سفید کننده های پوست هم استفاده می شود. پوست پرتقال را خشک کرده طوری که دیگر رطوبت نداشته باشد. دو قاشق غذاخوری از آن برداشته و با گلاب مخلوط کرده و آن را روی نقاط تیره پوست بگذارید. ۱۰ دقیقه صبر کرده و بعد با آب سرد آن را بشوئید.

روغن نارگیل

روغن نارگیل یک درمان جهانی برای زیبایی است. این درمان خانگی شامل یک فرایند آهسته ی سفید کنندگی است. قبل از رفتن به حمام برای ۱۰ تا ۱۲ دقیقه مقداری روغن نارگیل را روی زیر بغل ماساژ دهید.

لیموترش

لیموترش به عنوان یک عامل سفید کننده شناخته شده است، اگر آن را روی زیر بغل امتحان کنید، پوستتان را سفید می کند. البته بعد از شستن لیمو، استفاده از مرطوب کننده یا لوسیون بدن را فراموش نکنید. لیموترش همچنین عامل ضدعفونی کنندگی هم دارد که باعث می شود بوی بد زیر بغل از بین برود.

شیر

شیر برای سفید کردن پوست بسیار موثر است. شیر حاوی برخی ویتامین ها و اسیدهای چرب است که باعث روشن شدن و سلامتی پوست می شود. فقط کافیست روزی یک بار مقداری شیر روی زیر بغل زده و بعد از ۱۵ دقیقه آن را بشوئید.

خیار

با ماساژ تکه های خیار روی زیر بغل ، پوستتان را سفید کنید. خیار پوستتان را برای مدتی مرطوب نگه می دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.