تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

چگونه به صورت رایگان از یوتیوب ویدیو دانلود کنیم؟

دانلود فیلم از یوتیوب با ربات تلگرام

روش جدید: بروز شده در تاریخ ۸ فروردین ۱۳۹۹

در حال تقریبا اکثر مردم ایران یک اکانت تلگرامی نیز دارند، به واسطه‌ی یک ربات تلگرامی کار آمد می‌توانید به راحتی از یوتیوب فیلم یا صوت (صدا) ویدیو را دانلود کنید، لطفا توجه داشته باشید که این ربات فارسی است و به راحتی می‌توانید کیفیت ویدیو مد نظر را انتخاب و آن را دانلود نمایید.

 

دانلود از یوتیوب با سایت qdownloader

دانلود کردن ویدیو از یوتیوب توسط این سایت به راحتی صورت می‌گیرد فقط کافی است به سایت qdownloader.net/youtube-video-downloader بروید و لینک ویدیو یوتیوب خود را در باکس مشخص شده قرار بدید و روی دکمه Download بزنید، به همین سادگی.

دانلود فیلم از یوتیوب در تلگرام (ربات تلگرامی دانلود ویدیو از یوتیوب)

برای دانلود ویدیو از یوتیوب در تلگرام بات‌های زیادی وجود دارند اما این ربات یکی از کامل‌ترین‌های آن‌هاست. برای استفاده از این ربات می‌بایست روی لینک @utubebot کلیک کنید و وارد ربات شوید و استارتش کنید و در نهایت لینک ویدیویی که می‌خواهید دانلود کنید را ارسال کنید و کیفیت مد نظرتان را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا ویدیو را برای شما ارسال کند.

دانلود فیلم از یوتیوب به کمک سایت savefrom

امروزه تعداد زیادی سایت وجود دارند که شما با به اشتراک گذاشتن لینک یوتیوب ویدیو در آن سایت ها می توانید ویدئو مد نظرتان را دانلود کنید.

اما چرا ما سایت savefrom را انتخاب کردیم؟ مهم ترین دلیل این است که این سایت در ایران قابل استفاده است و هم چنین شما می توانید در این سایت ویدیو خود را با فرمت ها و کیفیت های مختلف از این سایت دانلود کنید که امکان بسیار جالبی است.

در مرحله اول باید لینک ویدیویی که می خواهید دانلود کنید را address bar مرورگر خود کپی کنید، اگر از کاربران مرورگر کروم هستید با زدن کلید ترکیبی CTRL+L آدرس ویدیوتان را انتخاب و بعد از آن با زدن کلید ترکیبی CTRL+C آن را کپی کنید.

نکته: لینک ویدیو شما باید چیزی شبیه به https://www.youtube.com/watch?v=n-LmiaBxmzA باشد.

پس از انجام مراحل بالا وارد سایت savefrom.net شوید و آدرس ویدئو را در باکس «Just insert a link» جای گذاری کنید و منتظر بمانید.

پس از paste کردن آدرس ویدیو، سایت پیشنهاد می کند که اپلیکیشن آن ها را دانلود کنید ولی پیشنهاد ما این است که بر روی لینک «download video in browser» که با رنگ قرمز در تصویر بالا مشخص شده است کلیک کنید. با انتخاب این گزینه شما درخواست می کنید که لینک دانلود را درون همین صفحه در اختیار شما بگذارد.

با توجه به نیاز خود می توانید ویدیو را با کیفیت مد نظرتان را دانلود کنید. کافیست یکی از گزینه های موجود را انتخاب و سپس بر روی دکمه Download کلیک کنید.

دانلود از یوتیوب در تلگرام

خوشبختانه با وجود شبکه های اجتماعی مثل تلگرام کلی در وقت مردم صرفه جویی می شود به عنوان مثال شما می توانید به کمک ربات @utubebot ویدیوهای مد نظرتان را از یوتیوب در تلگرام دانلود کنید!

برای این کار ابتدا ربات @utubebot را در تلگرام استارت کنید، برای این کار می توانید در ابتدا عینا کلمه @utubebot را به یکی از دوستان خود ارسال کنید و سپس بر روی آن کلیک کنید و وارد محیط ربات شوید.

لینک ویدیویی که می خواهید از یوتیوب دانلود شود را برای ربات ارسال کنید و منتظر باشید تا چیزی شبیه تصویر بالا برای شما نمایش داده شود. پس از دریافت پیام از ربات با توجه به نیاز خود بر روی کیفیتی که می خواهید کلیک کنید تا ویدیو برای شما ارسال شود.

نکته: در صورتی که حجم ویدیو بسیار بالا باشد، ربات یک لینک دانلود در اختیارتان می‌گذارد که با کلیک بر روی آن می‌توانید دانلود را آغاز کنید، اما اگر حجم آن پایین و معقول باشد، ویدیو را به صورت فایل ویدیویی در محیط ربات در اختیار شما قرار می‌دهد.

با استفاده از روش هایی که در بالا گفتیم به راحتی می توانید ویدیو را از یوتیوب دانلود کنید و ذخیره کنید، حالا با روشی که در ادامه خدمتتان عرض می کنیم  می توانید فقط صدای ویدیو را از یوتیوب دانلود کنید! جالب است، نه؟ پس همراه ما باشید.

دانلود صدای ویدیو از یوتیوب

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در حال تماشای یک سخنرانی در یوتیوب هستید و یا یک موزیک ویدیو را در یوتیوب تماشا می کنید یا یک فایل آموزشی را تماشا می کنید که صدای آن مهم تر از تصویر آن است. به کمک این آموزش می توانید به جای دانلود آن فیلم از یوتیوب فقط صدای روی ویدیو را دانلود کنید.

ابتدا با کلیک بر روی listentoyoutube.com وارد سایت شوید و همانند آموزش های بالا لینک ویدیو یوتیوب را از Address Bar مرورگر خود کپی کنید و در باکس «Paste the YouTube URL here» جای گذاری کنید و بر روی دکمه Go کلیک کنید.

تبدیل ویدیو به صدا MP3 یوتیوب

در ادامه منتظر باشید تا فرایند تبدیل ویدیو به صدا انجام شود و پس از پایان کار بر روی Click HERE to get your download link کلیک کنید تا لینک دانلود فایل شما آماده شود.

نکته: ممکن از با کلیک بر روی این لینک یک سری صفحات پاپ‌آپ تبلیغاتی مزاحم نیز باز شوند، پیشنهاد می شود بلافاصله بعد از باز شدن صفحات اضافه آن ها را ببندید.

در نهایت چیزی شبیه به تصویر پایین برای شما نمایان می شود و می توانید با کلیک بر روی دکمه Download MP3 فایل صوتی ویدیویی که در یوتیوب تماشا کرده بودید را دانلود کنید و در هر جایی که خواستید به آن گوش دهید.

استفاده از سایت‌های پولی

روش قطعی و کارآمد

اگر مشکلی با استفاده از سرویس‌های پولی ندارید می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید با این روش از آموزش دانلود از یوتیوب دیگر نگران قطع شدن سایت یا از کار افتادن ربات‌های رایگان نخواهید بود، به راحتی می‌توانید با یک کلیک ساده ویدیوها را دانلود کنید، یکی از سایت‌هایی که این خدمت را عرضه می‌کند، رپید پارس است که امتحان خود را پس داده است.

پس از خرید سرویس علاوه بر اینکه می‌توانید از طریق سایت رپید پارس به دانلود ویدیوها بپردازید، با استفاده از بات تلگرامی‌اش نیز می‌توانید این کار را انجام دهید، برای استفاده می‌بایست ربات @rapidpars_bot را در تلگرام استارت کنید و مراحل ورود به ربات را انجام دهید و از سرویس خود استفاده کنید.

لازم به توضیح است، یکی از خدماتی که رپید پارس ارائه می‌کند، دانلود از یوتیوب است و شما با خرید اکانت می‌توانید از سرویس‌های دیگری که ارائه می‌کند نیز استفاده کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.