تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

نحوه استفاده از بی بی چک نواری چگونه است ؟

آنچه شما نیاز دارید:استفاده تست بارداری نواری بیبی چک
– کیت تست بارداری نواری در منزل
– ساعت یا تایمر
– یک فنجان جمع اوری ادرار
– یک سطح صاف
برای گرفتن تست بارداری نواری در خانه این مراحل را انجام دهید و آماده استفاده از آن شوید:
۱- تاریخ انقضا تست بارداری نواری را بررسی کنید و مطمئن شوید که هنوز هم معتبر است. اگر مدتی است که آزمایش بارداری خانگی را ذخیره کرده اید ، به خصوص در محلی مانند حمام (جایی که گرم یا مرطوب می شود) ، تست را بررسی کنید تا مطمئن شوید که خراب نشده است. اگر اینگونه است ، شما بهتر ۱است یک نمونه جدید خریداری کنید و این تست بارداری را دور بیندازید.
۲- هنگامی که شما آماده آزمایش هستید ، ابتداتمام جهات را با دقت بخوانید (زیرا ممکن است برای هر مارک تست بارداری متفاوت باشد.
۳- برای بهترین دقت ، برنامه ریزی کنید تا با اولین دفع ادرار صبح خود ، آزمون را انجام دهید.
۴- دستان خود را با آب گرم و صابون بشویید.
۵- تست حاملگی را از روی بسته بندی فویل آن جدا کنید.
۶- روی توالت بنشینید.
۷- اگر ادرار خود را در یک فنجان جمع آوری کرده اید – از قطره چکان تهیه شده استفاده کنید تا مقدار کمی ادرار را درتست قرار دهید. اگر آزمایش شما قطره چکان نداشت می توانید انتهای جاذب تست حاملگی را داخل ادرار فرو کنید و ۵-۱۰ ثانیه در محل خود نگه دارید .
۸- دستورالعمل ها به شما می گویند که چند دقیقه منتظر ظاهر شدن نتایج باشید. این ممکن است ۱۰ دقیقه طول بکشد تا نتیجه دقیقی به شما بدهند.
۹- پس از گذشت مدت زمان ، می توانید نتایج را بررسی کنید. نتیجه معمولاً در یک پنجره جداگانه نشان داده می شود .
اگر باردار هستید ، نمونه هایی از اشکال / نمادهایی که مشاهده می کنید شامل موارد زیر است:
– یک خط صورتی یا آبی.
– علامت قرمز اضافی یا منفی
اگرتست بارداری نواری در خانه نتیجه منفی به شما بدهد ، اما شما دوره پریودی خود راشروع نکرده اید- باید در حدود ۳-۵ روز دوباره امتحان کنید تا مطمئن شوید که نتیجه منفی کاذب دریافت نکرده اید.
از آنجایی که هنگام بارداری میزان hCG به سرعت افزایش می یابد ، اگر چند روز بعد آزمایش کنید ، ممکن است به یک آزمایش مثبت پایان دهید.
اگر قبل از گذشت ۷ روز از زمان قاعدگی از دست رفته خود ، آزمایش بارداری خانگی را انجام داده اید ، باور نکنید که نتیجه آزمایش منفی بدان معنی است که شما باردار نیستید.
این امر به این دلیل است که شما ممکن است خیلی زود آزمایش بارداری در منزل را انجام داده باشید. یک هفته دیگر صبر کنید – اگر هنوز پریود نشده اید و هنوز نتیجه آزمایش منفی ست ، باید با پزشک خود ملاقات کنید تا بفهمید ممکن است چیزی در جریان باشد.
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.