تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

تفاوت بین بادی اسپلش و بادی میست و عطر و اسپری در چیست ؟

عطرها و ادکلن‌ها دارای روغن‌های معطری هستند که باعث افزایش ماندگاری بوی آنها می‌شود. این در حالی است که بادی‌اسپلش‌ها، روغن‌های معطر ندارند و به همین دلیل هم بوی آنها خیلی سریع‌تر از بوی ادکلن‌ها پخش می‌شود و از بین هم می‌رود.
به دلیل همین ماندگاری کوتاه‌مدت است که استفاده از بادی‌اسپلش روی لباس، به هیچ‌عنوان توصیه نمی‌شود و بهتر است برای لذت بردن بیشتر از بوی آن، این محصول را مستقیم روی پوست خود اسپری کنید، در حالی که ادکلن‌ها را می‌توان برای بهره بردن طولانی‌مدت‌تر از بوی آنها، بدون دغدغه روی انواع لباس، اسپری کرد اما در صورت استفاده بر روی بدن ممکن است دچار حساسیت پوستی شوید یا پوست شما خشک شود به مرور زمان.
بادی اسپلش شبیه اسپری بدن است و اکثر ویژگی های اسپری بدن را دارا است ؛ منتها با این تفاوت که در ساخت آنها از گاز استفاده نشده و به صورت مایع بر روی بدن اسپری می شوند و معمولا رایحه قویتری نسبت به اسپری ها دارند.
اگر خانم شیردهی هستید، روی پوست خود بادی‌اسپلش اسپری نکنید زیرا ممکن است زمینه ایجاد حساسیت‌ را در شیرخوار خود فراهم کنید. از بادی‌اسپلش برای کودکان زیر ۶ سال هم استفاده نکنید زیرا ممکن است پوست آنها به چنین محصولی، واکنش نشان دهد. اگر دچار بیماری‌های پوستی مانند اگزما، پسوریازیس یا حتی خشکی بیش از حد پوست هم هستید، به شما توصیه می‌کنیم قبل از خرید و مصرف انواع بادی‌اسپلش، با پزشکتان مشورت کنید
این محصولات می‌توانند در برخی موارد، باعث تحریک پوست و بدتر شدن شرایط بیماری شما شوند. به افراد مبتلا به آسم و آلرژی یا بیماران تنفسی هم توصیه می‌شود کاملا دور انواع محصولات آرایشی و بهداشتی معطر، از جمله بادی‌اسپلش‌ها را خط بکشند. اگر بعد از اولین نوبت‌های استفاده از بادی‌اسپلش دچار علائم حساسیت پوستی مانند قرمزی، خارش، تاول یا کهیر شدید، بلافاصله استفاده از محصول را قطع و به پزشک مراجعه کنید.
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.