تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

نحوه استفاده از برس پاکسازی صورت؟

۱ – ابتدا آرایش را از صورت خود پاک کنید
براش ها برای پاک کردن کرم ها و لوسیون ها ساخته نشده اند. اگر صورتتان با مواد آرایشی پوشیده شده است، قبل از هر چیز آن را پاک کنید. فیس براش نه تنها نمی تواند به خوبی آرایش را از صورتتان پاک کند، بلکه ممکن است موجب نفوذ عمقی آن به منافذ پوست شده و حساسیت و جوش ایجاد کند.بنابراین اولین کاری که قبل از استفاده از فیس براش انجام می دهید، پاک کردن آرایشتان باشد.
قیمت موبایل / قیمت روز گوشی موبایل در بازار سه شنبه ۲ دی ۹۹
قیمت دلار، سکه، قیمت طلا و نرخ انواع ارز، امروز سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۹
۲ – از یک ماده شستشوی ملایم استفاده کنید
برای شستشوی صورت ( با یا بدون براش )، حتما از پاک کننده های ملایم استفاده کنید. پاک کننده های قوی و صابونی موجب بیرون کشیدن آب از منافذ پوست و خشکی شدید آن می شوند. می توان تصور نمود که ترکیب این پاک کننده ها با فیس براش می تواند خشکی دو برابری را برای پوست ایجاد کند.
۳ – از مراقبت های منظم فیس براش غافل نشوید
تعویض سری فیس براش و شستشوی آن مطابق با دفترچه راهنمای محصول نکته ی بسیار مهمی است. انبوهی از باکتری و آلودگی که روی برس جمع شده است، می تواند موجب ایجاد جوش و انواع حساسیت های پوستی شود.
۴ – اعتدال، اصلی اساسی
در حالی که براش موجب لایه برداری پوست می شود، استفاده بیش از حد آن ممکن است برای پوستتان خشن و ناملایم باشد. بنابراین در استفاده از فیس براش جانب اعتدال را رعایت کنید.
۵ – زمان توقف استفاده
اگر هر روز از فیس براش استفاده می کنید، به محض ظهور نشانه های سرخی و تحریک پوست، استفاده از آن را متوقف کنید. به زودی متوجه خواهید شد که پوست شما چندبار در هفته به فیس براش نیاز دارد.
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.