تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

نحوه استفاده از پماد مقعدی چگونه است؟

درمان دارویی اولین خط درمان در زمان ابتلا به بیماری شایع هموروئید یا بواسیر است. البته این روش فقط در مراحل ابتدایی و قبل از وخامت بیماری می‌تواند برای کنترل درد، خونریزی، خارش و سوزش ناراحت کننده فرد مناسب باشد و به صورت موقتی علائم فرد را کاهش دهد.
بهترین دارو پماد آنتی هموروئید است که بدون نسخه پزشک نیز قابل تهیه خواهد بود ولی توصیه می‌شود تا جای ممکن از مصرف خودسرانه آن پرهیز شود. زیرا در مواردی ممکن است با ایجاد تأخیر در روند بهبودی فرد منجر به تشدید آسیب بافتی و از دست رفتن زمان طلایی در درمان برخی بیماری‌های جدی گوارشی و مقعدی شود.
برای استفاده صحیح از کرم آنتی هموروئید باید تمام نکات راهنمایی موجود بر روی بسته بندی محصول را دنبال نمحود. اگر در مورد هر گونه اطلاعاتی مطمئن نیستید، با پزشک یا داروساز مشورت کنید. قبل از استفاده، منطقه را با صابون ملایم و آب تمیز کنید، خوب شستشو دهید و سپس خشک کنید.
محصول را به پوست ناحیه آسیب دیده ۴ بار در روز، معمولاً صبح هنگام و قبل از خواب یا بعد از هر بار اجابت مزاج و یا مطابق دستور پزشک خود استعمال کنید. این فرم‌ها از این دارو برای استفاده در محیط اطراف و فقط در خارج از مقعد استفاده می‌شود. اما شیاف آن به صورت دو مرتبه در روز و داخل مقعدی قابل استفاده خواهد بود و لازم است حتماً قبل و بعد از مصرف آن دست‌های خود را بشویید.
دوز دارو بر اساس شرایط پزشکی بیمار و پاسخ به درمان همورئید تعیین خواهد شد. باید از مصرف بیش از حد این دارو خودداری نمود. اگر علائم در عرض ۷ روز بهبود نیابد و یا در حین مصرف دارو خونریزی یا افزایش درد رخ دهد باید به سرعت با پزشک خود مشورت نمود.
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.