تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

روش و طرز استفاده از روغن آرگان بر روی پوست چگونه است؟

درباره روش های تولید و محل تولید آرگان توضیحاتی داده شد، برخلاف مراحل پیچیده تولید آن استفاده از این روغن بر روی پوست بسیار ساده است. اما استفاده صحیح از آن میتواند به اثرگذاری سریعتر و بهتر تاثیر داشته باشد.
شما می توانید روغن آرگان را بر روی پوست قسمت های مختلف بدن استفاده کنید، اما قبل از استفاده حتما میدانید که پوست به طور خود به خود و به دلیل ترشحات چربی ها و مواد زائد دارای کمی چربی و آلودگی است. بهتر است قبل از استفاده و برای اینکه روغن به خوبی جذب پوست شود ابتدا محل مورد نظر را با آب و صابون شسته و کامل خشک کنید. سپس میتوانید چند قطره از روغن را بر روی پوست خود ریخته و کمی به آرامی مالش دهید. این کار را حداقل روزی ۲ بار تکرار کنید و بهترین زمان ها میتواند صبح و شب باشد. بعد از استفاده نباید تا چند ساعت پوست خود را بشویید تا به طور کامل روغن جذب پوست گردد، البته چند دقیقه بعد از مالش دادن روغن بر روی پوست تقریبا هیچ اثری از آن را مشاهده نخواهید کرد چراکه جذب پوست میگردد.
اگر برای قسمت های آسیب دیده پوست از آرگان استفاده میکنید که نیاز به ترمیم دارد میتوانید تعداد دفعات استفاده از آن را افزایش دهید.
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.