تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

ویژگی های شانه های اصلاح مو چیست؟

شانه هایی که برای کار کوتاهی استفاده میشود متنوع هستند و هر کدام کارایی خود را دارند. جهت انجام یک کوتاهی خوب، اندازه قیچی باید مناسب باشد. شانه هایی که استفاده میشود باید دسته گیری خوبی داشته باشد. اندازه دندانه های شانه باید مناسب باشد و همچنین یک قسمت خالی بنام قسمت دسته گیری داشته باشد.
در قسمتهایی که مو را لایه لایه برمیداریم اندازه شانه باید تغییرکند. در قسمتهایی که استفاده از شانه بلند دشوار است باید از شانه های کوچکتر استفاده نمود. در شانه کوتاهتر دو قسمت دیده میشود. یک قسمت دارای دندانه های ریزتر و یک قسمت دارای دندانه های درشت تر است و نیز یک قسمت برای دسته گیری دارد.
در قسمتهایی که نیاز هست تا موها با دقت بیشتری جدا شوند از قسمت دندانه ریز استفاده میشود و در قسمتهایی که نیاز به دقت میلیمتری نمیباشد از سمت دانه درشت استفاده میکنیم.
برای موهای وز از سمت دانه درشت شانه استفاده میکنیم. در افرادی که موی فر یا وز دارند اگر از دندانه های ریز شانه استفاده کنیم، موها کشیده میشود و ممکن است فرد اذیت شود و از طرف دیگر در دسته گیری هم مشکل خواهیم داشت. دقت کنید که در قسمت دانه ریز، در ابتدای شانه دندانه ای وجود دارد که نسبت به سایر دندانه ها ضخیم تر است. نوک این دندانه باید تیز باشد. در برخی از شانه ها فاصله دندانه ها در بخش دانه درشت زیاد است که توصیه میشود از این گونه شانه ها استفاده نکنید زیرا در هنگام دسته گیری از بین دستانتان رها میشود و بطور دقیق در دستتان نمی آید.
برای انجام یک کوپ حرفه ای، حتما باید لوازم و ابزار مورد استفاده، مناسب و حرفه ای باشند. بنابراین جهت انجام یک کوتاهی زیبا و شکیل در ابتدا باید قیچی را به نحو صحیح در دست گرفت و از نوع مناسب شانه جهت کار کوتاهی استفاده نمود.
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.