تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

معرفی فرودگاه اصفهان

فرودگاه بین المللی اصفهان
اصفهان از نظر بسیاری از گردشگران، زیباترین شهر ایران با داشتن یکی از بزرگترین میدان‌های جهان‌، سبک معماری خارق العاده‌، زیباترین پل‌ها و بسیاری از مکان‌های دیدنی است. اصفهان بعد از تهران و مشهد‌، بزرگترین شهر ایران است که با قرار گرفتن در جاده ابریشم‌، فوق العاده محبوب واقع شده است. فرودگاه اصفهان که به عنوان فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان نیز شناخته می‌شود، پروازهای مسافربری بدون توقف را به ۱۷ مقصد در ۵ کشور برنامه ریزی کرده است.
شرکت های هواپیمایی داخلی فرودگاه بین المللی اصفهان
هواپیمایی تابان
هواپیمایی ایران
هواپیمایی نسیم
هواپیمایی ماهان
هواپیمایی قشم
هواپیمایی کیش
شرکت هواپیمایی نفت ایران
شرکت هواپیمایی زاگرس
هواپیمایی معراج
شرکت های هواپیمایی بین المللی فرودگاه اصفهان
ترمینال های فرودگاه اصفهان
فرودگاه اصفهان دو ترمینال جداگانه برای پروازهای داخلی و خارجی دارد.
ترمینال شماره ۱ : پروازهای داخلی در این ترمینال انجام می‌شود. یک سالن حمل و نقل چمدان‌، سوپرمارکت ها‌، مغازه‌های سوغاتی‌، رستوران‌ها و یک اتاق اضطراری در این ترمینال وجود دارد.
ترمینال شماره ۲ : این ترمینال پروازهای بین المللی را پشتیبانی می‌کند. از ویژگی‌های این ترمینال می‌توان به دفتر گذرنامه‌، نمازخانه‌، دفتر گمرک‌، سالن ورودی‌، شعب بانک و سرویس بهداشتی اشاره کرد.
محل قرارگیری فرودگاه اصفهان
فرودگاه اصفهان (شهید بهشتی) در شمال شرقی استان اصفهان و در محاصره آرامش کویرها واقع شده است. این مکان برجسته حدود ۲۹ کیلومتر با مرکز شهر اصفهان فاصله دارد. از مزایای این فرودگاه، فاصله مناسب با شهر است که مردم را از آلودگی صوتی ناشی از هواپیماها در امان نگه می‌دارد.
مسیرهای دسترسی به فرودگاه اصفهان با اتوبوس : یک خط اتوبوس ویژه از شهر اصفهان به فرودگاه از ترمینال اتوبوس کاوه به فرودگاه اصفهان و بالعکس وجود دارد که سرویس حمل و نقل آن بین ساعت ۶ صبح تا ۹ شب است.
مسیرهای دسترسی به فرودگاه اصفهان با ماشین : اگر می‌خواهید با ماشین به سمت فرودگاه اصفهان بروید باید به بزرگراه اردستانی بروید. برای این کار باید از جاده چمران یا جاده شهید آقا بابایی عبور کنید تا به بزرگراه اردستانی برسید. سپس به طور مستقیم ۱۳ کیلومتر رانندگی کنید و از بزرگراه به سمت فرودگاه خارج شوید. بعد از ۵ دقیقه به مقصد می‌رسید.
اطلاعات فرودگاه اصفهان
فاصله هوایی تا تهران : ۲۴۹ کیلومتر
فاصله فرودگاه تا مرکز شهر : حدود ۳۰ کیلومتر
ارتفاع از سطح دریا : ۱۵۷۱ متر
نوع فرودگاه : بین المللی
کد یاتا : IFN
کد ایکائو : OIFM
وب سایت : isfahan.airport.ir
تلفن خانه : ۳۵۲۷۵۰۵۰-۰۳۱
نمابر : ۳۵۲۷۵۰۶۲-۰۳۱
روابط عمومی : ۳۳۹۹۸۰۲۰
دفتر مدیرکل : ۳۵۲۷۵۰۶۰-۰۳۱
ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. نادری می گوید

    دستتون درد نکنه دیگه همه چی درست شده پول فرهنگیا اب اصفهان همه چی گرونی مرغ صف فقط منتظر بودم ببینم که این فرودگاه رو معرفی میکنه ای خدا شکرت یکی پیدا شد
    برید رو سجده شکر ازت ممنونم شیر پاک خورده
    🙏🏽

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.