تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

چند تمرین ورزشی برای نیرو گرفتن

گرم کردن و خنک شدن برای پنج تا ۱۰ دقیقه. راه رفتن یک راه خوب برای گرم کردن است؛ کشش یک راه عالی برای خنک کردن است.
هنگام یادگیری روش معمول تمرین قدرت، بسیاری از کارشناسان معتقدند که وزنه بدون وزن و وزن بسیار کم شروع می شود. کنسانتره آهسته، آسانسور صاف و سیلاب به طور مساوی کنترل می شود در حالی که جدا شدن یک گروه عضلانی.
کار کردن با سرعت مناسب به شما کمک می کند تا کنترل خود را حفظ کنید.
وزنه مناسب
وزنه مناسب برای شما بسته به تمرین متفاوت است. یک وزنه را انتخاب کنید که عضله یا عضلات مورد هدف را با دو تکرار گذشته دنبال می کند و در عین حال به شما اجازه می دهد که شکل خوبی داشته باشید.
اگر نمی توانید دو تکرار را انجام دهید، وزنه سبک تر را انتخاب کنید. هنگامی که احساس اضافه کردن وزنه (تقریبا ۱ تا ۲ پوند برای سلاح، ۲ تا ۵ پوند برای پاها) و یا اضافه کردن یک مجموعه تکرارهای دیگر به تمرین شما (تا سه مجموعه)، آسان تر می شود. اگر وزنه اضافه کنید، به یاد داشته باشید که باید تمام تکرارها را با یک فرم خوب انجام دهید و عضلات هدف باید دو مورد را احساس کنند.
با توجه به روال معمول خود – تمام عضلات اصلی بدن خود را دو تا سه بار در هفته کار کنید. شما می توانید دو یا سه بار در هفته یک تمرین قدرت تمام بدن را انجام دهید یا تمرین قدرت خود را به اجزای بدن فوقانی و پایین تر برسانید. در این مورد، مطمئن شوید که هر قسمت را دو تا سه بار در هفته انجام می دهید.
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.