تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

مزایای استفاده از اسکراب چیست ؟

اگر خواهان اضافه کردن یا حذف اطلاعات خود در مطالب هستید، به آیدی @Tarikhemaadmin در تلگرام پیام بدید

کاهش‌دهنده استرس با توجه به تحقیقاتی که انجام شده است، ماساژ صورت می‌تواند سیستم عصبی سمپاتیک را فعال کند. ماساژ صورت سطح اضطراب را کاهش میدهد و باعث بهبود شرایط روانی شما خواهد شد. صدها نقاط فشار روی صورت وجود دارد که با سیستم‌های مختلف بدن در ارتباط هستند. وقتی این نقاط فشار تحت ماساژ قرار می‌گیرند، بدن شما به آن‌ها پاسخ می‌دهد. یک ماساژ مناسب و آرامش بخش با مواد مغذی، همچون کرم‌های اسکراب غنی از ویتامین‌ها و مواد معدنی نه تنها باعث درخشندگی صورت می‌شود، بلکه باعث بهبود عملکرد اعضای بدن هم خواهد شد.
جوانسازی
این حقیقت را باید پذیرفت که با پشت سر گذاشتن روزهای زندگی، روزهای جوانی هم پشت سر گذاشته می‌شوند. به این خاطر که ما فقط یک صورت داریم، پس باید به خوبی از آن مراقبت کنیم. اسکراب‌ها و ماساژ صورت باعث بهبود بازسازی سلول‌ها شده و تولید کلاژن را افزایش می‌دهند، در نهایت پوست جوان‌تر به نظر می‌رسد.
بهبود گردش خون
وقتی اسکراب را روی صورت ماساژ می‌دهید، خون در صورت جریان می‌یابد و سلول‌های روی صورت مقدار زیادی اکسیژن و مواد مغذی دریافت می‌کنند. این اکسیژن و مواد مغذی از طریق جریان خون به کل صورت شما منتقل می‌شوند و باعث سالم‌تر و کارآمدتر شدن سلول‌ها و در نهایت درخشندگی و شفافیت پوست صورت شما خواهد شد.
دفع سموم
پوست شما باید عاری از مواد زائد و آلودگیها باشد که به طور عادی در طول روز روی پوست انباشته می‌شوند. اگر این آلودگی‌ها به طور صحیح از روی پوست برداشته نشوند باعث صدمه دیدن پوست صورت شما خواهند شد. به همین دلیل دفع سموم از روی پوست ضروری است. اسکراب صورت نه تنها به تمیزی و پاکسازی صورت کمک میکند، بلکه سموم روی پوست را هم از بین میبرد. در نهایت شما احساس تازگی و طراوت خواهید کرد.
لایه‌برداری پوست
لایه‌برداری باعث حذف سلول‌های مرده پوست شده و به آرامی لایه‌های کثیف را از روی سطح پوست شما بر میدارد. اگر سلول‌های مرده از روی پوست برداشته نشوند، پوست شما خشک و زبر خواهد شد. در حالی که تنها با یک کرم اسکراب لایه‌بردار می‌توانید این سلول‌های مرده را از روی پوست خود برداشته و امکان جایگزین شدن آن‌ها با سلول‌های جوان را فراهم آورید.
سفت شدن پوست
هر چه سن بالاتر می‌رود، به دلیل کاهش تولید کلاژن، پوست قابلیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد. استفاده از اسکراب روی پوست صورت باعث تحریک تولید کلاژن و کاهش علائم پیری خواهد شد.
لطافت و درخشندگی
اسکراب‌ها باعث آبرسانی به پوست و پاکسازی منافذ پوست می‌شوند. به علاوه مواد تشکیل‌دهنده اسکراب‌ها مانع تیره شدن رنگ پوست می‌شوند و به سفت شدن پوست کمک می‌کنند
بهبود توانایی جذب پوست
اسکراب‌ها می‌توانند توانایی پوست برای جذب محصولات را به نحوی موثر افزایش دهند.
ایجاد پوستی صاف و یکدست
افزایش سن، قرار گرفتن در معرض آفتاب و تغییرات هورمونی می‌توانند باعث تغییر رنگ و نقاط تیره روی سطح پوست شما شود، اسکراب صورت می‌تواند این لکه‌های تیره را حذف کند و منجر به شفاف و یکدست شدن پوست گردد.
همانطور که مشاهده می‌کنید اسکراب صورت مزایای بسیاری دارد، نه تنها به جوان شدن و طراوت پوست شما کمک می‌کند، بلکه در انتها منجر به آرامش و سلامتی شما خواهد شد.
اینکه چند وقت یکبار صورت شما به اسکراب نیاز دارد، بستگی به عوامل متعددی دارد که از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
نوع پوست: اگر پوست چرب دارید که مستعد آکنه و جوش است، بهتر است هر دو هفته یکبار از اسکراب صورت استفاده کنید (با این کار پوست شما در این دو هفته به آرامش لازم دست می‌یابد). در صورتی که پوست شما نرمال، خشک یا ترکیبی باشد، ماهی یک بار استفاده از اسکراب برای شما توصیه شده است.
شرایط پوست: درمان با اسکراب‌های صورت به مشکلات پوستی شما بستگی دارد.
اهداف مراقبت از پوست: اگر می‌خواهید پوستی زیبا و جوان برای کل عمر خود داشته باشید، همین امروز شروع کنید. با استفاده از اسکراب‌های مناسب می‌توانید بسیاری از نگرانی‌های پوستی خود را برطرف کنید و در عین حال پوستی شفاف و درخشان داشته باشید.
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.