تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

چرا باید از ماسک دور چشم استفاده کنیم؟

شاید تصور کنید با یک خواب کافی می توانید به درمان سیاهی دور چشم کمک کنید و از شر تیرگی دور چشم خلاص شوید اما هشت ساعت خواب کامل نمی تواند این سیاهی را یک شبه از بین ببرد، انواع ماسک دور چشم با خصوصیات منحصر به فرد خود می توانند علاوه بر درمان سیاهی دور چشم، پف چشم، چین و چروک و … را از بین ببرند.
این تکه ها بر خلاف ماسک ورقه ای یا ماسک صورت سنتی، به طور خاص برای زیر چشمان و پوست ظریف اطراف آن تدوین شده اند تا موضوعات خاص چشم اعم از تیرگی، چین و چروک، پف، افتادگی و … را مورد هدف قرار دهند. اما قبل از هر چیز باید به بررسی انواع سیاهی دور چشم بپردازیم تا بتوانیم یک ماسک دور چشم عالی انتخاب کنیم.
حلقه های تاریک توخالی این نوع از حلقه ها به دلیل تغییر وضعیت عضلات صورت و مناطق چربی اطراف چشم اتفاق می افتد، زمانی که صورت چاق یا لاغر می شود این مناطق تحریک می شوند و در نهایت به تیرگی اطراف چشم منجر می شود.
حلقه های قهوه ای یا رنگی از شایع ترین نوع تیرگی اطراف چشم هستند که به واسطه جمع شدن ملانین در این محل یا افزایش فشارخون اپیدرم بر روی کانال های مویرگی اطراف چشم ایجاد می شوند.
حلقه های آبی تیره این حلقه های به دلیل پیامد میکروسیرکولاسیون ناقص و نفوذپذیری عروق رخ می دهد و منجر به تجمع رنگدانه های خون سبب ایجاد حلقه های آبی تیره می شود.
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.