تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

نحوه صحیح فرمان گرفتن چگونه است؟

بهترین حالت گرفتن فرمان به صورت ساعت ۱۰ و ۱۰ دقیقه می باشد یعنی اینکه وقتی دستهایمان روی فرمان ماشین باشد د و اگر دستهایمان را عقربه های ساعت در نظر بگیریم باید به صورتی باشد که ۱۰ و ۱۰ دقیقه را نشان دهد.
دلیل این عمر چیست؟ چرا و به چه علت این روش گرفتن فرمان بهتر است؟ خوب ما جواب سوال شما را می دهیم
در واقع چند علت مهم دارد که در ادامه به شما خواهیم گفت:
✅دلیل اول: در رانندگی های طولانی معمولا دست ها زودتر خسته می شوند و این حالت بهترین حالتی است که دستهای زیاد خسته نشوند.
✅دلیل دوم: اگر به همین روش یعنی ساعت ۱۰ و ۱۰ دقیقه فرمان ماشین را بگیریم استایل بدن مان بهم نمی خورد.
✅دلیل سوم: هنرجویانی که به تازگی قرار است در آزمون شهری شرکت کنند سعی کنند حتما فرمان ماشین را به صورت ۱۰:۱۰ دقیقه بگیرند چرا که افسران آزمون گیرنده در آزمون شهری به این مورد اهمیت می دهند.
✅دلیل چهارم: در سرعت بالا و در مواقعی که نیاز است عکس العمل سریع از خود نشان بدیم این حالت بهترین حالتی است که می توان سریع فرمان ماشین را به هر طرفی که خواستیم هدایت کنیم، عدم رعایت نکردن روشن صحیح گرفتن فرمان به خصوص در سرعت های بالا سبب عدم کنترل مناسب فرمان خودرو می شود.
در این حالت یعنی ساعت ۱۰:۱۰ دقیقه دست راننده در نیم دایره بالای فرمان خودرو قرار می ‌گیرد که بهترین حالت برای گرفتن فرمان ماشین در مسیرهای مستقیم می‌باشد.
در رانندگی در مسیرهایی که گردش، پیچ‌ ، دور میدان و دور زدن‎، چون چرخاندن فرمان خودرو با هر دو دست با هم امکان دشوار است بهتر است دست‌ها روی فرمان و در سطح صاف آن که بدون گره است به حالت ضربدری جابجا شده و فرمان چرخانده شود.
بنابراین چون در درون فرمان چند گره اتصال برای دایره وجود دارد چرخاندن فرمان از درون آن بدلیل برخورد دست با این گره‌ها باعث خطر می‌گردد
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.