تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

نحوه صحیح بستن سیفون ظرفشویی چگونه است؟

برای نصب احتیاج به دفترچه راهنمای نصب دارید با توجه به قطعات موجود و دفترچه راهنما به سادگی قابل نصب است. در نظرداشته باشید که برای بست سیفون هیچ احتیاجی به ابزار ندارید و کاملا با دست قابل نصب شدن است.
اگر بعد از بسته شدن چکه آب مشاهده کردید با کمی نوار تفلون بر روی واشرها، آن را بر طرف نمایید. از سفت کردن بیش از حد خودداری نمایید. برای تست یه ظرف زیر سینک ظرفشویی قرا دهید و سپس آب را باز کنید.
سیفون ظرفشویی از تعدادی قعطات پلاستیکی تشکیل شده که شامل تعدادی واشر که وظیفه آب بندی سیستم سیفون ظرفشویی را بر عهده دارد و زانویی و لوله که انتهای آن دارای رزوه و برخی هم بدون رزوه بود و شترگلویی که مقداری آب تمیز درهمیشه باقی می ماند که یکی از فواید آن به جلوگیری از آمدن بوی بد فاضلاب به داخل منزل اشاره کرد و همینطور می تواند از ورود حیوانات موزی مانند سوسک به داخل منزل تا حدوددی جلو گیری کند.
بطور کلی سیفون یک نظم و زیبایی خاصی به قسمت زیر سینک ظرفشویی ما خواهد بخشید.و از انتشار آلودگی به محیط جلوگیری می نماید.
اجزای تشکیل دهند سیفون را که شامل : زیر آب استیل، توری آشغال گیر لگن، سه راهی، مهره پلاستیکی بزرگ، مهره پلاستیکی کوچک، سر شیلنگی کوچک، واشر کونیک، لوله خرطومی، گلویی ساده، گلویی زانودار، سر ریز تخلیه سینی، کاور درپوش فاضلاب، لوله مستقیم بلند، زانوی بزرگ، لوله رابط کوتاه، پیچ اتصال زیرآب به گلویی، پیچ اتصال زیرآب به سر ریز، واشر بزرگ لگن، مجموعه سیفون، لاستیک بوگیر فاضلاب، واشر تخت کوچک، واشر تخت بزرگ، واشر آبی سر ریز، مسدود کننده (کور کن)، مسدود کننده محفظه تخلیه، آچار پیچ اتصال زیر آب به گلویی، تقویت جای شیر می باشد را در تصور زیر بطور کامل می بینید.
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.