تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

نحوه صحیح گذاشتن هندزفری چگونه است؟

راه حل ۱: سیم ها رو از پشت و بالای گوش بچرخونید
خب این راه حل خیلی راحته و از همه دم دست تره. خیلی وقت ها جواب می ده و مشکل رو حل می کنه. کافیه به جای اینکه هدفون رو مستقیم به گوش بزنید و سیمش آویزون باشه اون رو از پشت و بالای گوشتون رد کنید و توی گوشتون بزارید. اینطوری وزن سیم روی گوش می افته و تکون ها باعث افتادن هدفون نمی شه. تنها بدی این روش اینه که طول سیمتون اگر کوتاه باشه مشکل پیش میاد و مثلا اگر از هندزفری استفاده می کنید، ممکنه میکروفونش کنار فکتون قرار بگیره.
راه حل ۲: سیم هندزفری رو به یه جایی ببندید
بعضی از هندز فری ها و هدفون ها یه گیره کوچیک شبیه گیره رختی دارند که با اون می تونید سیم رو به یقه لباس یا لبه پیراهن ببندید. این باعث می شه هم وزن کمتری روی هدنزفری بیافته و هم تکون خوردن موبایل و قسمت های پایین تر بدنتون تاثیری روی هدفون نذاره.
راه حل ۳: با کش ماستی یه حلقه برای هدفون درست کنید
البته دیگه این روز ها همه ماست ها بسته بندی یکبار مصرف دارند و کش ماستی دیگه ماستی نیست. ولی اگر دو تا کش کوچیک با ۲ تا ۳ سانتی پیدا کنید، می تونید یه راه حل خیلی خوب و حسابی برای نگهداشتن هندز فری درست کنید. کافیه کش رو با یک «گره قلاب» دور گردن هد فون (زیر برآمدگی هدفون) ببندید و کش رو دور گوشتون بندازید. این یک راه خیلی خوب برای گذاشتن هندزفری در گوش به مدت طولانی هست.
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.