تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

نحوه صحیح لب گیری چگونه است؟

برای اینکه بتوانید طعم و لذت یک لب گیری عاشقانه را تجربه کنید باید ابتدا اصول لب دادن و لب گرفتن را بلد باشید. اگه بار اولتونه لب میگیرید حتما بیاد داشته باشید که هیجانزده نشید . احتمالا در اولین تجربه لب گیری حس میکنید لباتون بی حس شده و باد کرده است . نگران نشید زود فرو کش میکنه و البته باید بگم که تجربه اولین لب گرفتن از عشق تان فراموش نشدنی است .
آروم لب بگیرید . هیجانزده نشید فقط به بوسه های کوچک اکتفا کنید . دهان تان را زیاد باز نکنید لب طرف مقابل تون را میک نزنید چون بلد نیستید و احتمالا دردش میاد . میتونید مثل خوردن بستنی چوبی فقط لب هایتان باز کنید و بذارید رو لب عشق تان و آروم ببندید . شما هنوز به اون درجه نرسیدید که بخواید از زبونتون استفاده کنید چون ممکنه تو ذوق بخوره و باید تمرین بیشتری بکنید . هر از گاهی گوشه های لبشو ببوسید . میتونید واسه تحریک بیشتر لباتون رو بذارید رو هم جوری که بتونید باهم حرف هم بزنید و لب هاتون بهم بخوره . اگه بار اولتون نیست که لب میگیرین که فقط یکی دو نکته میگم و بحثو تموم میکنم . شما قبلا لب گرفتید و میدونید چی به چیه
مکیدن لب هارو امتحان کنید . سفت و سخت ممکنه خوشتون بیاد و خوشش بیاد . فرنچ کیس یا لب گیری فرانسوی که اگه بتونید درست اجراش کنید شاید یه ربع یا بیشتر وقت تون رو بگیره و به این صورت هست که هر دو نفر دهنشون رو باز میکنن و زبان هایشان را بهم می مالند. معمولا وقتی افراد این نوع لب گیری عاشقانه رو انجام میدن خیلی هیجانزده میشن و به سرعت لب هااشون رو بهم گره میزنن و با ولع لب همدیگرو میخورن و به سرعت حشری میشن و میرن سراغ سکس . ولی در واقع نمیدونن چی رو از دست میدن و چه لذتی رو از خودشون دریغ میکنن .
خیلی آروم و عاشقانه لب بازی کنید و سپس دهان تان را باز کنید دوتایی و زبون رو بفرستید داخل . خیلی زود زبون شریک جنسی تان را پیدا خواهید کرد و تازه اصل کاری شروع میشه . چشمها رو ببندید و تموم توجه خود را به همسرتان بدهید . زبان تان را آروم روی زبان عشق تان بکشید و دور دهان او بجرخانید و هیکل شریک جنسی تان رو تجسم کنید رو بدنش دست بکشید و سعی کنید در پوزیشن سکسی مناسبی قرار داشته باشید و راحت باشید تا مجبور نشید زود به زود پوزیشن لب گیری عاشقانه را عوض کنید .
آموزش لب گیری عاشقانه روی تخت قبل از رابطه جنسی
لب گیری روی تخت خواب با مکان های دیگر کمی تفاوت دارد و قبل از رابطه جنسی انجام می شود. در ادامه ۱۵ نکته لب گیری روی تخت قبل از رابطه جنسی را بیان خواهیم کرد:
۱. ابتدا قبل از این که همسرتان را ببوسید لب هایتان را با زبان خیس کنید چون لب های خشک نمی توانند به خوبی روی زبان حرکت کنند . برای این کار کافی است یک بار زبان را روی لب ها بکشید تا آن ها خیس شده و برق آن ها چشم های همسرتان را بگیرد . هر چند مدت یکبار این کار را تکرار کنید تا از خشک شدن لب ها جلوگیری کنید.
۲. به آرامی به لب های همسرتان نزدیک شوید و روزنه ای میان لب های او باز کنید و در همان حالت مدتی را بگذرانید تا نفس هایتان با هم یکی شود . بعد به آرامی لب پایین یا بالای آن را به آرامی بلیسید یا بمکید این کار حس خوشایندی به شما خواهد داد.
۳. برای لب گیری عاشقانه قبل از سکس دقیقا روبروی هم قرار نگیرید به طوری که نوک بینی شما و همسرتان با هم برخورد کند بلکه باید کمی سرهایتان را مخالف جهت همدیگر بچرخانید تا بتوانید عمیقا همسرتان را ببوسید.
۴.چشم هایتان را ببندید . همین طور که به همسرتان نزدیک می شوید به چشم هایش خیره شوید . ولی وقتی تماس برقرار شد چشم هایتان را ببندید . البته این به نظر شما نیز بستگی دارد اگر با خیره شدن به همسرتان لذت بیشتری می برید می توانید چشم هایتان را نبندید . یا این که مدتی آن ها را باز و مدتی دیگر آن ها را ببندید .
۵. لب گیری عاشقانه روی تخت خواب بهتر است با دهان باز انجام شود ولی برای شروع می توانید ابتدا با دهن بسته لب های همسرتان را به آرامی ببوسید .

مشابه

  • https://tarikhema org/info/94425/نحوه-صحیح-لب-گیری-چگونه-است؟/#:~:text=چشمها رو ببندید و تموم گیری عاشقانه را عوض کنید
  • https://tarikhema org/info/94425/نحوه-صحیح-لب-گیری-چگونه-است؟/
  • اموزش لب گرفتن
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.