با یک رژیم غذایی مقوی و استفاده از عصاره لیمو مناطق آسیب دیده و ترک های پوستی را ترمیم کنید.”مندیپ سینگ” (جراح پلاستیک) به ما می گوید که چطور و چگونه می توانیم این ترک های زشت را از بین ببریم:

آب بنوشید:

روزانه هشت تا ده لیوان آب بنوشید تا متوجه تغییرات نمایانی در وضوح ترک های پوستی شوید. به این معنی که برجستگی این ترک ها روی پوست شما کاهش پیدا می کند.

رژیم غذایی:

یک رژیم غذایی متعادل و مقوی که سرشار از ویتامین های C و E ، زینک، سیلیکا و … است انتخاب کنید. ویتامین C برای تجدید بافت های همبند بسیار ضروریست.حتما توت فرنگی، بلوبری، اسفناج، هویج، لوبیا سبز، کلم برگ، آجیل و دانه ها در رژیم غذاییتان بگنجانید.

آبلیمو:

آبلیمو یک اسید طبیعیست که ترک های پوستی را سفید می کند. مقداری آبلیمو را به صورت حرکات دایره ای روی ترک های پوست ماساژ دهید. اجازه دهید ۱۰ دقیقه مانده و بعد بشویید.انواع کرم و مرطوب کننده ها: از کرم ها و مرطوب کننده ها استفاده کنید تا به قابلیت ارتجاعی پوست کمک کنند. لوسیون ها و کرم های با کیفیت به کمرنگ شدن ترک های پوستی کمک می کنند. استفاده از یک کرم ضدچروک برای ترک های پوستی خیلی بهتر است. می توانید زمانی که در حال کاهش وزن هستید از این نوع کرم ها استفاده کنید.