تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

استفاده از بی بی چک چگونه است؟

بهترین نمونه برای انجام تست، اول صبح و ناشتا می‌باشد. هر چند که الزامی در ناشتا بودن وجود ندارد و می‌توان مقداری آب مصرف نمود. حتی قطع داروهای دیگر فرد ضروری نیست.
ولی به دلیل بالا بودن میزان هورمون HCG در ادرار در هنگام صبح بهتر است که در این زمان آزمایش انجام گیرد.
ابتدا تاریخ انقضای رو بسته بندی را مشاهده کنید. اگر در محل گرم و یا با رطوبت بالا بی بی چک را قرار داده اید بهتر است از یک بسته بندی جدید استفاده کنید.
بی بی چک‌ها بسته به نوع مارک تجارتی نحوه استفاده متفاوتی دارند در برخی با استفاده از قطره چکانی که در کنار محصول به شما داده شده است، چند قطره از آن را در سوراخی که روی دستگاه تعبیه شده است، بریزید ولی اغلب به‌صورتی که شرح خواهیم داد عمل می‌کنند.
برای انجام تست ادرار بایستی از یک ظرف یکبار مصرف تمیز استفاده کنید.
نوار بی بی چک را از بسته مربوطه خارج کنید و تا قسمتی که خط Max روی آن مشخص شده است داخل ظرف ادرار کنید. هیچگاه بیش از حد تعیین شده در نوار آن را وارد ظرف ادرار نکنید.
۳ یا ۴ ثانیه زمان برای نگه‌داری نوار در ظرف کافی است، سپس نوار را خارج کرده و آن را به‌صورت افقی نگه‌دارید.
تنها زمانی که نیاز به استفاده از تست دارید نوارهای بی بی چک را از بسته بندی خود خارج کنید. لازم به تذکر است این نوارها یکبار مصرف می‌باشند.
نوارهای بیبی چک حساسیت بالایی به جذب رطوب محیط از خود نشان می‌دهند بنابراین همانطور که گفته شد علاوه بر رعایت بهداشت، زمان استفاده از تست فقط از بسته بندی خارج کنید.
روش انجام بی بی چک
دستگاه بی بی چک
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.