تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

نحوه صحیح قرارگیری دندان ها چگونه است؟

آیا می دانید مشخصات دندان های منظم چیست؟ داشتن دندان هایی منظم یک موهبت الهیست که موجب می شود شما در طول زندگی از مزایای بسیاری برخوردار شوید. تمام افرادی که دارای دندان هایی منظم و زیبا هستند بدون شک همیشه لبخندی زیبا بر لب دارند و کمتر دچار بیماری ها و ناهنجاری های مربوط به محیط دهان و دندان خواهند شد.
یکی از مشخصات دندان های منظم این است که میدلاین یا خط وسط منظم دارند.
یکی از آشکار ترین مشخصات دندان های منظم هنگامی در افراد به چشم می خورد که آنها دارای فکین استاندارد باشند. فکین استاندارد نه کوچک هستند و نه بزرگ، در واقع موقعیت فکین و دندان ها کاملا در حالت نرمال و طبیعی خود قرار دارد.
دندان های منظم هیچگونه شلوغی، کجی و یا بی نظمی ندارند.
بسیاری از ارتودنتیست ها عنوان کرده اند که بارزترین مشخصه دندان های منظم فاصله مناسب بین دندان ها است به گو نه ای که نخ دندان فقط از بین دندانها رد شود. در حقیقت دندان های میسینگ، و یا دندان های با فاصله در ردیف دندان های منظم قرار نمی گیرند.
افرادی که دارای دندان های منظم هستند می توانند به خوبی شاهد رشد به جا و به موقع دندان های خود باشند. هیچکدام از دندان ها در موقعیت غیر عادی قرار نگرفته اند و جایگاه طبیعی خود را ترک نکرده اند.
یکی از مهم ترین مشخصات دندان های منظم عدم وجود پوسیدگی، شکستگی و لب پریدگی در آن ها است. همانطور که می دانید چنین خصوصیاتی جزو مشخصات دندان های منظم نیستند و مسلما نیازمند ترمیم و بازسازی خواهند بود.
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.