تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

بهترین روش برای باز شدن چشم سوم چیست ؟

حرکت دادن انگشت در چشم سوم
در این روش باید انگشت اشاره ی خود را بر خلاف جهت عقربه های ساعت دور چشم سوم حرکت دهید. بازه ی زمانی مناسب ۵ الی ۱۰ دقیقه است. سپس چشم های خود را بسته و چشم دیگری را بین دو ابروی خود تجسم کنید. حال در همین حالت چشم سوم خود را تکان داده و پلک بزنید.
با این کار می توانید چشم سوم خود را به باز شدن تحریک کنید. برای اینکه چشم سوم شما تقویت شود و با وضوح بیشتری اجسام ماورائی را ببیند، باید این تمرین را روزانه انجام دهید. پس از حدود یک هفته می توانید برای تست چشم سوم خود سراغ اشیا تاریخی بروید. وقتی که به آن ها نگاه می کنید، سرگذشت آن ها را متوجه شوید.
تفکر بیشتر و عمیق تر
استفاده نکردن از شکر و لبنیات در حد ممکن.
خوردن میوه و سبزیجات
نوشیدنی های گیاهی و میوه هایی بخورید که نیلی رنگ و یا آبی و بنفش هستند. سبزی رنگین کمان را نیز استفاده کنید. مثل: کشمش سیاه، بلوبری، بلک بری، بادمجان، آلو برقان و چغندر.
فکر کردن در محیط باز به خصوص در حالت نشسته روی چمن
قدم زدن در طبیعت
پوشیدن لباس هایی به رنگ پر طاووسی، نیلی و بنفش
انجام دادن کارهای ظریف مثل نقاشی و رنگ آمیزی و فعالیت های هنری با دقت بالا
استفاده از تکنیک تنفس ۴۷۸
برای استفاده از این روش باید ابتدا در یک مکان دنج قرار بگیرید. یعنی جایی که هیچ صدا و هیچ چیزی مزاحم شما نشود. در این روش باید ۴ ثانیه از بینی خود نفس را به درون ریه ها ببرید، سپس تا ۷ ثانیه آن را نگه دارید و به مدت ۸ ثانیه از راه دهان هوا را خارج کنید. در این حالت زبان باید پشت دندان ها قرار بگیرد.
با تکرار این کار، کم کم به حالت دیگری وارد می شوید. جایی که انگار به چشم سوم خود خیره هستید. وقتی کنترل تنفس خود را به عهده بگیرید، می توانید نگاه خود را به چشم سوم را نیز کنترل کنید.
استفاده از رنگ
چاکرای ششم در بین ابروهای ما رنگ نیلی دارد. برای اینکه چاکرا و حس ششم خود را تقویت کنید، وسایل خانه و رنگ دیوارهای خانه های خود را به نیلی تغییر رنگ دهید. همچنین می توانید از سنگ های درخشان نیلی رنگ در وسایل خود استفاده کنید.
از بوی خوش استفاده کنید
روغن های معطر می توانند چشم سوم ما را تقویت کند. می توانید از روغن صندل، بابونه ی رومی یا آلمانی، گریپ فروت و جوز هندی استفاده کنید. لازم به ذکر است که استفاده از این روغن ها می تواند به پاک شدن بدن از سموم نیز کمک کند.
یوگا برای تقویت
یوگا ورزش بسیار مفیدی به منظور آزاد کردن انرژی های نهفته در بدن است. اعمالی نظیر تنفس، تمرکز، کشش و نرمش هنگام استفاده همزمان می توانند بدن را پاک و چشم سوم را تقویت نمایند.
به منظور باز کردن سوم سوم خود با کمک یوگا باید از حرکات، قهرمان نشسته، ایستاده و خم شدن تا نصفه به سمت جلو، وضعیت بچه، وضعیت حالت سگی و صورت رو به پایین و ایستادن بر شانه استفاده کنید.
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.