تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

مزایای استفاده از سرم صورت چیست؟

دکتر آنجلا جی‌لمب، متخصص پوست و دانشیار دانشکده پزشکی می‌گوید: « سرم‌ها بطور کلی حاوی آنتی‌اکسیدان‌های موضعی ازجمله ویتامین آ، ث و ای هستند. همچنین دارای رتینول‌های موضعی و مواد تشکیل‌دهنده‌ای می‌باشند که تون پوست را یکنواخت می‌کنند. استفاده از یک لایه سرم در زیر مرطوب‌کننده می‌تواند به درمان چین‌وچروک‌ها، تجمع رنگدانه و قرمزی پوست کمک کند.»
اما دقیقا باید به دنبال چه نوع سرم‌هایی باشید؟
دکتر کریگ کرافرت، متخصص پوست می‌گوید: «شما باید سرم‌هایی را انتخاب کنید که حاوی مقدار زیادی بوتانیکال، آنتی‌اکسیدان و هیدراتاسیون (آب!) می‌باشند. این سرم‌ها می‌توانند دوز مناسبی از مواد مغذی را فراهم کنند و هنگامی که روی پوست تازه‌تمیزشده زده شوند، عمیق‌تر و راحت‌تر به درون آن نفوذ می‌کنند.
از آنجا که ترکیبات موجود در سرم‌ها می‌توانند بسیار قوی باشند، قبل از امتحان کردن یک محصول جدید لازم است احتمال هرگونه حساسیت پوستی را درنظر بگیرید.
دکتر فرن کوک-بولدن، متخصص پوست و جراح زیبایی در نیویورک می‌گوید: «مواد فعال موجود در سرم‌ها معمولا تغلیظ‌شده هستند و گاهی اوقات می‌توانند باعث سوزش و خشکی در افراد دارای پوست های حساس شوند. بنابراین اگر پوست حساس یا خشکی دارید، بهتر است پس از سرم از یک مرطوب‌کننده قوی‌تر استفاده کنید.»
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.