بهترین فروشگاه خرید اکانت یوتیوب کدام است؟

قبل از هر موضوعی باید گفت که متاسفانه خرید اکانت یوتیوب بدلیل تحریم‌ها در ایران ممکن نیست. اما شرکت‌های واسطی وجود دارد که این کار را حتی ارزان‌تر از خود یوتیوب انجام میدهد. طبق تحقیقات انجام شده در حال حاضر فروشگاه اکانت یوتیوب پرمیوم (YouTube-Premium.ir) بهترین فروشگاه حال حاضر در ضمینه فعال سازی اشتراک یوتیوب است. این فروشگاه برخلاف دیگر فروشگاه‌ها واسطه نیست و تمامی اشتراک‌هارا بصورت مستقیم فعال می‌کند، همین امر باعث می‌شود که قیمت سرویس‌ها بسیار ارزان و زمان فعال سازی بسیار سریع باشد.

یکی دیگر از مزیای خرید اشتراک یوتیوب در فروشگاه (یوتیوب پرمیوم) پشتیبانی سریع ۲۴ ساعته در هفت روز هفته است. شما میتوانید در هر زمانی حتی (روزهای تعطیل) اقدام به خرید اشتراک یوتیوب در فروشگاه نمایید. این فروشگاه علاوه بر مزایای گفته شده دارای سیستم مانیتورینگ بسیار دقیقی است و ۷۲ ساعت قبل از اتمام اشتراک، اطلاعیه تمدید برای شما در ایمیل و پیامک ارسال خواهد کرد. در ادامه بیتشر با مزایای اکانت پرمیوم یوتیوب و نحوه خرید آن آشنا خواهیم شد.

خرید اکانت یوتیوب پرمیوم

خرید اکانت یوتیوب چه مزایای دارد؟

با خرید اشتراک یوتیوب میتوانید تمامی امکانات و قابلیت‌های یوتیوب را فعال کنید. فعال سازی اشتراک این سرویس تجربه‌ای عالی در ضمینه استریم ویدئو و موسیقی با شما خواهد. در ادامه هر یک از این قابلیت ها را بطور اختصاصی توضیح خواهیم داد.

📌 حذف تبلیغات آزار دهنده

برای بسیاری از شما پیش اومده که هنگام تماشا ویدئو در یوتیوب تبلیغات چند ثانیه‌ای به نمایش دربیاد و تا مشاهده کامل تیزر تبلیغاتی قادر به تماشا ویدئو خود نباشید. برای حذف این مورد فقط کافیه اشتراک پریمیوم یوتیوب خریداری کنید. با خرید این اشتراک دیگه هیچ تبلیغی در یوتیوب مشاهده نمیکنید.

📌 دانلود ویدئو و مشاهده آفلاین

با پرمیوم سازی اشتراک اکانت یوتیوب می‌توانید ویدئو‌های خودرا دانلود کرده و در صورت عدم دسترسی به اینترنت بصورت آفلاین مشاهده کنید.

📌 پخش در پس زمینه گوشی همراه

این قابلیت فقط در صورت پرمیوم سازی اکانت یوتیوب فعال میشه. با این قابلیت دیگه لازم نیست حتماً برای مشاهده فیلم یا موسیقی درون صفحه یوتیوب بمانید.

📌 دسترسی به YouTube Kids

با این قابلیت به راحتی میتوانید دسترسی اکانت یوتیوب به کودکان خود قرار دهید. این قابلیت باعث می‌شود تا ویدئو های بزرگسالان و غیر اخلاقی یوتیوب نمایش داده نشود.

📌  دسترسی به یوتیوب موزیک YouTube Music

یوتیوب موزیک یک پلتفرم بسیارعالی برای استریم موسیقی می‌باشد. کتابخانه یوتیوب تقریباً دارای تمامی موسیقی‌های ساخته شده است.

تمامی این قابلیت فقط در صورت خرید اشتراک و پرمیوم سازی اکانت یوتیوب شما فعال می‌شود.

قیمت اکانت یوتیوب پرمیوم چقدر است؟

خرید اشتراک یوتیوب در ایران دارای قیمت های متفاوتی است این قیمت ها با بازه‌های زمانی ۱ – ۳  و ۶ ماهه در نظر گرفته می‌شود. یکی از برترین فروشگاه اکانت‌های حال حاضر در زمینه فعال سازی اشتراک یوتیوب، فروشگاه Youtube-Premium.ir است. این فروشگاه علاوه قیمت بسیار پایین دارای پشتیبانی قوی و سریعی است. بطوری که قیمت اشتراک یوتیوب در این فروشگاه به جرعت میتوان گفت که از قیمت مستقیم سایت یوتیوب هم پایین‌تر است.

چطور باید اشتراک پرمیوم یوتیوب خریداری و فعال کنم؟

جهت فعال سازی اشترک پرمیوم یوتیوب شخصی خود فقط کافیست در فروشگاه (یوتیوب پرمیوم) ثبت نام کرده و یکی از پلن های ۱ -۳ و ۶ ماهه را خریداری کنید. پس از ثبت نام تیم پشتیبانی سفارش شمارا بررسی کرده و طی ۱ساعت اشتراک پرمیوم یوتیوب شما را فعال می‌کند.
هم اکنون میتوانید از طریق کد تخفیف (YouTube-Premium) ۳۰ هزار تومان تخفیف پلن ۶ ماهه یوتیوب را خریداری کنید.

جهت خرید یوتیوب پرمیوم کلیک کنید.

بهترین از سراسر وب

[toppbn]
ارسال یک پاسخ