درآمد دلاری از سایت‌های خارجی

درآمد دلاری آسان از طریق سایت های خارجی چگونه انجام می شود؟ با پیشرفت تکنولوژی در دنیای امروز، ارتباطات بسیار گسترش یافته‌اند؛ به‌طوری‌که می‌توانیم با هرکسی از هر کجای دنیا به کمک شبکه‌های مجازی و پیام‌رسان‌ها در ارتباط باشیم. با این حساب، در زمانه‌ امروز کسب درآمد دلاری از سایت‌ های خارجی یکی از راه‌حل‌های عالی به‌شمار می‌رود؛ چراکه قیمت دلار نیز روزانه افزایش پیدا می‌کند و ارزش آن از ریال بیشتر می‌شود. برخلاف چیزی که ممکن است فکر کنید، این کار سخت نیست و با یادگیری روش‌های آن می‌توانید به‌راحتی انجامش دهید. اگر به‌دنبال کسب درآمد دلاری در منزل هستید، با ما همراه باشید. نکته قابل‌توجه اینجاست که بسیاری از این روش‌ها نیازی به سرمایه اولیه ندارند و شما می‌توانید بدون سرمایه به دریافت درآمد دلاری بپردازید.

کسب درآمد دلاری بدون سرمایه

​چه روش‌هایی برای کسب درآمد دلاری بدون سرمایه وجود دارد؟

برای کسب درآمد دلاری از سایت های خارجی ، می‌توانید از راه‌های زیادی (ازجمله فریلنسری، آموزش آنلاین، وبلاگ‌نویسی و یوتیوب) استفاده کنید. یکی از این راه‌ها فریلنسری و دریافت پروژه‌های خارجی است که می‌توانید ازطریق لینکدین و دیگر سایت‌های مشابه، به این کار بپردازید. البته برای انجام کار فریلنسری باید پشتکار داشته باشید؛ چراکه در بعضی مواقع به‌سختی پروژه پیدا می‌شود؛ همچنین، رقبای زیادی در این کار دارید و باید همیشه خود را به‌روز نگه دارید.

از دیگر روش‌های دریافت درآمد دلاری رایگان (بدون سرمایه) می‌توانیم به دراپ‌شیپینگ اشاره کنیم. البته نباید از دراپ‌شیپینگ انتظار درآمد خیلی بالایی داشته باشید؛ اما اگر به‌دنبال روشی آسان و سریع برای کسب درآمد های خوب دلاری از سایت‌های خارجی مانند amazon هستید، این روش مناسب شماست. در دراپ‌شیپینگ، شما به‌عنوان یک واسطه میان تولیدکننده و خریدار کار می‌کنید. به این صورت که شما محصولات را از تولیدکننده خریداری می‌کنید و سپس به تبلیغ آن‌ها و فروش‌شان به خریداران می‌پردازید.

در روش دراپ‌شیپینگ، شما نیازی به نگرانی برای نگهداری یا ارسال کالا ندارید و تمامی این کارها توسط تولیدکننده انجام می‌شود. شما فقط باید روی بازاریابی، رسیدن کالای سالم به مشتری و کار برندینگ و اعتمادسازی تمرکز کنید. یکی از راهکارهای جالب، استفاده از سایت آمازون به‌جای راه‌اندازی سایت خودتان است. می‌توانید به همین آسانی و بدون دردسر به کار دراپ‌شیپینگ در این سایت بپردازید.

​کسب درآمد دلاری از سایت آمازون

​کسب درآمد دلاری از سایت آمازون

فروش در سایت آمازون (Amazon)، یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد دلاری از سایت‌های خارجی به‌شمار می‌رود. شما می‌توانید ازطریق دو روش متفاوت به کسب درآمد از سایت آمازون بپردازید که در ادامه، توضیحات کامل درباره هر یک از آن‌ها را خواهیم داد.

آمازون FBA

این روش بیشتر برای صاحبان کسب‌وکاری مناسب است که می‌خواهند درآمد دلاری از سایت‌های خارجی داشته باشند و به‌دنبال صدور و فروش محصولات خود در سراسر جهان هستند. در این روش، شما محصولاتی که قصد دارید بفروشید را به انبارهای آمازون ارسال می‌کنید. انبارهای آمازون پس از دریافت محصولات، آن‌ها را دسته‌بندی و ذخیره می‌کنند؛ سپس محصولات‌ شما در سایت آمازون لیست می‌شوند تا مشتریان بتوانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

هنگامی‌که مشتری قصد خرید محصول شما را داشته باشد و آن را سفارش دهد، آمازون تمامی فرایند بسته‌بندی، ارسال و تحویل محصول به خریدار را انجام می‌دهد. حتی نیازی به نگرانی درباره خدمات پس از فروش و مدیریت بازگشت نیز ندارید و سایت تمامی این کارها را برای شما انجام خواهد داد. آمازون یکی از بهترین وب‌سایت‌ها برای دستیابی به درآمد دلاری از سایت‌های خارجی محسوب می‌شود؛ یکی دیگر از مزایای استفاده از آمازون برای فروش محصولات، این است که برچسب Fulfilled by Amazon به تمامی این محصولات تعلق می‌گیرد؛ این برچسب اعتماد بسیاری از مشتریان را جذب می‌کند.

دراپ‌شیپینگ در سایت آمازون

از دیگر روش‌های کسب درآمد دلاری از سایت‌های خارجی مانند آمازون می‌توانیم به دراپ‌شیپینگ اشاره کنیم. در این روش، شما نیازی به ارائه محصول یا حتی سرمایه چندانی ندارید و بیشتر به مهارت‌های بازاریابی شما نیاز می‌شود. همان‌طورکه گفتیم، در دراپ‌شیپینگ شما به‌عنوان یک فروشنده و واسطه میان تولیدکننده و خریدار عمل می‌کنید.

در ابتدا، باید سراغ انتخاب محصول موردنظرتان بروید و برای آن تامین‌کنندگان معتبری را پیدا کنید که از نحوه کارشان مطمئن هستید. سپس محصولات را در سایت آمازون لیست کنید و توجه داشته باشید که توضیحات، تصاویر و قیمت‌ها را درست وارد کنید. دقت کنید که آمازون سایت بزرگی‌ است و برای جذب مشتری هنگام لیست‌کردن محصولات باید به نکات سئو دقت کنید. پس از لیست محصولات، نوبت به فروش می‌رسد. تامین‌کنندگان موظف هستند که محصولات خریداری‌شده را به دست مشتری برسانند و شما مسئولیتی در این قبال ندارید؛ اما باید روی آن نظارت داشته باشید و خدمات پس از فروش (مانند پاسخ به سوالات مشتریان و مدیریت بازگشت) به مشتریان‌ را ارائه کنید.

​سخن پایانی

در این مقاله، به بررسی انواع راه کسب درآمد دلاری از سایت‌های خارجی پرداختیم و توضیحی درباره هر یک دادیم. البته قطعا راه‌های بیشتری نیز برای داشتن درآمد دلاری آسان وجود دارند؛ اما ما به بهترین‌ها اشاره کردیم. برای دریافت درآمد دلاری از سایت‌های خارجی، وب‌سایت آمازون یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود؛ با دو روش دراپ‌شیپینگ و FBA می‌توانید از این سایت درآمد دلاری کسب کنید. مازیار فقیهی یکی از افراد باتجربه در این زمینه به‌شمار می‌رود که یک آکادمی به نام آکادمی فقیهی ایجاد کرده‌است. در این آکادمی، دوره‌ای با نام آمازون FBA طراحی شده که او در آن به انتقال تجربه‌اش در این زمینه می‌پردازد؛ همچنین، این آکادمی یک مینی‌دوره نیز دراین‌باره ارائه می‌کند که می‌توانید به‌صورت رایگان از آن استفاده کنید.

​سوالات متداول

​سوالات متداول

۱. چگونه می‌توانیم درآمد آسان دلاری از سایت‌های خارجی کسب کنیم؟

برای انجام این کار، روش‌های زیادی وجود دارد؛ ازجمله فروش در سایت آمازون، دراپ‌شیپینگ، فریلنسری، آموزش آنلاین، وبلاگ‌نویسی، یوتیوب و تست وب‌سایت یا اپلیکیشن. از بهترین روش‌ها، آمازون FBA و دراپ‌شیپینگ در آمازون هستند که در این مقاله توضیحات کاملی درباره هر یک دادیم.

۲. آیا باید برای داشتن درآمد های خوب دلاری از سایت‌های خارجی، انگلیسی بلد باشیم؟

بله، قطعا بلدبودن زبان انگلیسی می‌تواند کمک بزرگی برای شما باشد؛ چراکه باید با زبان انگلیسی با مشتری، کارفرما یا مخاطب خود صحبت کنید. از برخی لحاظ، بلدنبودن این زبان، کار شما را دشوار یا حتی غیرممکن می‌کند.

۳. چطور می‌توانیم درآمد دلاری را دریافت کنیم؟

معمولا به کمک یک فرد مطمئن (تاکید می‌کنیم: مطمئن!) می‌توانید یک حساب پی‌پال برای خود ایجاد کنید. اگر دسترسی به چنین فردی ندارید، نگران نباشید. سایت‌هایی در ایران وجود دارند که برای این کار تهیه و طراحی شده‌اند. با انجام تحقیقات و مراجعه به یکی سایت‌های معتبر، می‌توانید حساب پی‌پال خود را افتتاح کنید و به کسب درآمد دلاری از سایت‌های خارجی بپردازید.

ارسال یک پاسخ